coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

عرضه تبلت پرچمدار جدید اوپو Oppo Pad 3 به تاخیر افتاد

Digital Chat Station گزارش کرد که عرضه تبلت پرچمدار جدید اوپو Oppo Pad 3 تاخیر خورده است. این تبلت قرار است در بازار جهانی تحت عنوان OnePlus Pad 2 عرضه شود.براساس این گزارش عرضه این دو دستگاه به همراه چندین محصول دیگر اینترنت اشیا (IoT) به تعویق افتاده است.

محصولات به تأخیر افتاده شامل تبلت Oppo Pad 3 و تبلت OnePlus Pad می‌شود که هر دو مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 هستند. همچنین، ساعت هوشمند OnePlus Watch با تراشه Snapdragon W5، گزینه‌های رنگی جدید برای ایربادهای OnePlus Buds 3 و هدفون‌های پرچمدار Enco X3 نیز به تعویق افتاده‌اند.


بیشتر بخوانید:


زمان عرضه تبلت پرچمدار جدید اوپو Oppo Pad 3

هنوز دلیل این تاخیر مشخص نیست؛ اما قرار بود تبلت پرچمدار جدید اوپو ماه آینده عرضه شود. طبق اطلاعاتی که از قبل منتشر شده بود، انتظار می‌رود تبلت Pad 3  اوپو به صفحه نمایش LCD با اندازه 12.1 اینچ و وضوح 3K (3000×2120 پیکسل) و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز مجهز باشد بعلاوه اینکه صفحه نمایش احتمالاً نسبت تصویری 7:5 و روشنایی حداکثری 900 نیت خواهد داشت.

یکی از دلایلی که می‌توان تبلت جدید اوپو را جزء بهترین تبلت های 2024 قلمداد کرد، پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی آن است. این دستگاه دارای باتری بزرگ 9510 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات خواهد بود و با رابط کاربری ColorOS مبتنی بر اندروید 14 اجرا خواهد شد.

عرضه تبلت پرچمدار جدید اوپو Oppo Pad 3 به تاخیر افتاد

Digital Chat Station پیشتر فاش کرده بود که Pad 3 دارای بدنه‌ای تمام فلزی و طراحی باریک خواهد بود. همچنین اوپو برای عکاسی، این تبلت را به دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی مجهز کرده است. شایعات حاکی از آن هستند که Oppo Pad 3 از قلم هوشمند Oppo Pencil 2 با موتور خطی بهبود یافته نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر