coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قاتل پرچمدار وان‌پلاس بزودی با دوربین سه‌گانه عرضه می‌شود

وان پلاس قصد دارد نظر کاربران بیشتری را به پرچمدار جدید خود جلب کند. به همین اساس اعلام کرده که وان‌پلاس 12 ماه آینده با یک رنگ جدید وارد بازار می‌شود.وان پلاس برای پرچمدار جدید خود رنگ سفید گلاسیال (Glacial White) را انتخاب کرده؛ عرضه وان‌پلاس 12 در رنگ جدید از ماه آینده در هند کلید خورده و به تدریج به سراسر جهان می‌رسد. گرچه هنوز قیمت آن نامعلوم است اما می‌توان با قطعیت گفت که احتمالا از سایر رقیبان رنگی خود جلوتر نمی‌رود. برهمین اساس از تاریخ 6 ژوئن مشتریان هندی می‌توانند وان پلاس 12 در رنگ سفید گلاسیال را از فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین OnePlus و آمازون با پرداخت 65000 روپیه خریداری نمایند.


بیشتر بخوانید:


معرفی مشخصات گوشی هوشمند وان‌پلاس 12

هنوز مشخصات نسخه جدید رسمی نشده اما احتمالا از هم نسلان خود تبعیت کرده و همان ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال یک قاتل پرچمدار می‌گردید در ادامه با ما همراه باشید.

وان‌پلاس 12 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز بوده که با حافظه داخلی 12/256 یا 16/512 گیگابایتی جفت می‌شود. صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی OLED آن هم وضوح QHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های چشمگیر این دستگاه دوربین سه گانه آن است که از دوربین های 50 مگاپیکسلی اصلی، 48 مگاپیکسلی فوق عریض و 64 مگاپیکسلی پریسکوپ تشکیل شده. علاوه بر این، وان‌پلاس 12 دارای دوربین ثانویه 32 مگاپیکسلی در جلو و باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ بی سیم 100 واتی SuperVOOC و شارژ بی‌سیم 50 واتی AirVOOC است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قاتل پرچمدار وان‌پلاس 12 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر