coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A72 هم منتشر شد

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A72 هم منتشر شد. درحالی که انتظار می‌رفت بقیه به‌روزرسانی‌ها به ماه بعد موکول شود اما انگار صاحبین گلکسی A72 خوش شانس بوده و توانستند همین ماه به آن دسترسی داشته باشند.سامسونگ از مدتی پیش در تلاش است که به روزرسانی جدیدش را به همه محصولاتش برساند در این میان سری A از سایرین خوش شانس‌تر بوده اند. گلکسی A72 به‌روزرسانی ویژگی نهایی خود را دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A72

به‌روزرسانی One UI 6.1 آخرین آپدیت ویژگی/OS برای گلکسی A72 خواهد بود و از این پس فقط از سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. از طرفی برخی معتقدند که گوشی A72 که یکی از بهترین گوشی های میان رده  در سال‌های گذشته بوده، احتمالاً تغییراتی که بروزرسانی One UI 6.1.1 در ادامه سال اعمال خواهد کرد بهره‌مند می‌شود؛ برخلاف این دیدگاه، این احتمال کم است، چراکه به‌روزرسانی‌های نسخه One UI در نیمه‌ی سال بیشتر بر روی تبلت‌ها و گوشی‌های قاب‌پذیر سامسونگ تمرکز دارند.

طبق معمول این به روزرسانی زودتر به دست کاربران روسی رسیده است. بنابراین شاید بقیه کاربران نیاز باشد تا ماه ژوئن برای دسترسی به آن صبر کنند.

به‌روزرسانی One UI 6.1 با شماره ساخت A725FXXU7FXE1 شناخته می‌شود. همانطور که‌ می‌دانید این به روزرسانی را می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، به روزرسانی نرم افزار، دانلود و نصب آن را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر