coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات دوربین اوپو Reno 12F در پایگاه اطلاعاتی Camera FV-5 قرار گرفت

مشخصات دوربین اوپو Reno 12F در پایگاه اطلاعاتی Camera FV-5 لیست شده است. این گوشی قبلا در مراجع صدور گواهی مختلفی مانند TDRA ،SIRIM ،EEC و BIS ظاهر شده است.

برند اوپو اخیرا از گوشی‌های هوشمند اوپو رنو 12 و اوپو رنو 12 پرو خود در بازار چین رونمایی کرده است. بازار جهانی احتمالا این دو گوشی را در ماه ژوئن یا جولای دریافت خواهد کرد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که مدل پایه این سری، دارای شماره مدل CPH2625 و مدل پرو دارای شماره مدل CPH2629 است. ظاهرا قرار است که اوپو، علاوه بر این دو مدل، گوشی دیگری با نام Oppo Reno 12F 5G را روانه بازارهای جهانی کند. دلیل این ادعا این است که دستگاه مذکور، در چندین مرجع صدور گواهی مختلف ظاهر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین اوپو Reno 12F

اوپو رنو 12F با شماره مدل CPH2637، در مراجع صدور گواهی‌ مهمی مانند TDRA امارات متحده عربی، SIRIM مالزی، EEC اروپا و BIS هند مشاهده شده است. این دستگاه در بازار اروپا با نام Reno 12F عرضه می‌شود، اما ممکن است که با نام متفاوتی وارد بازار هند شود.

مشخصات دوربین اوپو Reno 12F

نکته‌ای که مهم است، قرار گرفتن مشخصات دوربین این گوشی در پایگاه داده و اطلاعات Camera FV-5 است. طبق لیست موجود در این پایگاه، اوپو رینو 12 اف دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی 4 میلی‌متر در پنل پشت و یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و فاصله کانونی 3.2 میلی‌متر در پنل جلو خواهد بود. فعلا این تمام چیزی است که درباره مشخصات اوپو رنو 12F فاش شده، اما به زودی اطلاعات بیشتری درباره سایر بخش‌های این گوشی منتشر خواهد شد.

در پایان بهتر است به نکته اشاره کنیم که نام احتمالی Reno 12F در بازار هند Oppo F27 Pro خواهد بود. علت این فرضیه این است که اوپو در ماه مارس از گوشی Oppo F25 Pro به عنوان یک نسخه تغییر نام یافته از Reno 11F در هند رونمایی کرده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که نسل جدید با نام اوپو F27 پرو در هند عرضه شود. از سوی دیگر، از آنجایی که یک فاصله شش ماهه بین زمان عرضه اوپو Reno 11F که در ماه فوریه عرضه شده، با نسل جدید نیاز است، به احتمال زیاد در ماه جولای شاهد عرضه گوشی اوپو رینو 12F خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات دوربین اوپو Reno 12F چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر