coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A52s هم آپدیت One UI 6.1 را بدون هوش مصنوعی دریافت می‌کند

پس از اینکه سامسونگ آپدیت One UI 6.1 را برای گلکسی A52 در هند منتشر کرد، این بار نوبت به مدل پیشرفته‌تر و گران قیمت‌تر آن یعنی گلکسی A52s رسیده تا آن را دریافت کند.گرچه صاحبین گلکسی A52s خیلی از این وضعیت رضایت ندارند اما سامسونگ قصد دارد وضعیت را بهبود بخشد؛ با توجه به تصویری که از به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید گلکسی A52s که یکی از کاربران انجمن سامسونگ کره به اشتراک گذاشته، سیستم عاملی که One UI 6.1 را به گوشی هوشمند می‌آورد، 2223.93 مگابایت حجم دارد و با شماره شماره ساخت A528BXXU7GXDC شناخته می‌شود


بیشتر بخوانید:


قابلیت‌های جدید آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A52s

گرچه در این به روز رسانی خبری از هوش مصنوعی یا همان گلکسی AI نیست اما قابلیت‌های جذاب زیادی را به دستگاه اضافه می‌کند. به‌روزرسانی رابط کاربری 6.1، گزینه‌های بیشتری از جمله گزینه افزودن فریم‌ها و جلوه‌ها به تصاویر پس زمینه برای سفارشی کردن رابط کاربری ارائه می‌کند. همچنین ابزارک‌های اضافی صفحه قفل این نسخه به شما امکان می‌دهند صفحه هشدار خود را سفارشی کنید.

این تمام قابلیت‌های این نسخه نیست؛ ویژگی‌های دیگر هم وجود دارند که هرروز به کار شما می‌آیند از جمله ویجت آب و هوای آموزنده‌تر، تنظیم سرعت پخش ویدیو برای انواع فایل‌های بیشتر، انیمیشن‌های روان‌تر و پشتیبانی از کلید عبور در اینترنت سامسونگ.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی A52s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر