coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سری شیائومی 15 دارای یک دوربین با لنز سفارشی OmniVision خواهند بود

هنوز تا زمان عرضه سری شیائومی 15 چند ماهی فاصله داریم، اما درز اطلاعات و پخش شایعات درباره مشخصات گوشی‌‌های این سری، آغاز شده است.

انتظار می‌رود که سری پرچمدار بعدی شیائومی، شیائومی 15، در اکتبر سال جاری عرضه شود. با این حال، هنوز جزئیات رسمی درباره مشخصات مدل‌های مختلف این سری کمیاب هستند. اما خوشبختانه امروز، اطلاعاتی از سوی یک افشاگر درباره این سری مورد انتظار منتشر شده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات سری شیائومی 15

افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، جزئیات جدیدی را درباره سیستم دوربین Xiaomi 15 و Xiaomi 15 Pro در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است. طبق گفته‌های این افشاگر، این دو گوشی از یک دوربین اصلی با لنز OmniVision سفارشی‌سازی شده، برخوردار خواهند بود.

سری شیائومی 15

گفته می‌شود که کلیه گوشی‌های حاضر در این سری، دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.3 اینچی با دیافراگم باز خواهند بود. این بدان معناست که هر سه لنز گوشی از سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. این مطلب با نشت‌های قبلی مطابقت دارد و از این رو به نظر می‌رسد که درست باشد.

علاوه بر این، در این سری از گوشی‌های شیائومی، یک پوشش جدید چند لایه نانو ALD با بازتاب فوق‌العاده کم وجود خواهد داشت که به بهبود عبور نور، وضوح تصویر و بافت و در عین حال کاهش تابش و سایه کمک خواهد کرد.

همچنین انتظار می‌رود که شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 باشند. گفته می‌شود که صفحه نمایش نسخه پایه کوچک‌تر و تخت خواهد بود، در حالی که نسخه پرو ممکن است دارای یک صفحه نمایش خمیده با حاشیه‌های یکنواخت و متقارن باشد.

از سوی دیگر، شیائومی 15 اخیرا با شماره مدل 24129PN74G در مرجع صدور گواهی EEC اروپا ظاهر شده است. این نشان می‌دهد که این شرکت قصد عرضه پرچمداران بعدی خود به بازارهای جهانی را دارد.

همچنین گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که سری 15 شیائومی گران‌تر از سری 14 خواهد بود. این افزایش قیمت احتمالاً به دلیل افزایش هزینه‌های تراشه، حافظه و سایر قطعات است.

جزئیات بیشتر درباره سایر مشخصات سری 15 شیائومی، از جمله ویژگی‌های صفحه نمایش، ظرفیت باتری و قیمت، هنوز فاش نشده است. با این حال، این اطلاعات، یک تصویر کلی از آنچه که شیائومی در ذهن دارد، برای ما ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری شیائومی 15 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر