coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی میکس فولد 4 و شیائومی میکس فلیپ (نسخه ماهواره‌ای) به زودی عرضه خواهند شد

نسخه ماهواره‌ای گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فولد 4 و شیائومی میکس فلیپ در راه هستند. به زودی و احتمالا در اویل ماه جولای شاهد رونمایی از این دو شاهکار خواهیم بود.

شیائومی همچنان با گام‌های نوآورانه خود در دنیای گوشی‌های هوشمند، بخش کثیری از توجه مخاطبان این صنعت را به خود اختصاص داده است. یکی از حرکت‌های جالب و رو به جلو این شرکت، توسعه گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فولد 4 و شیائومی میکس فلیپ با قابلیت اتصال ماهواره‌ای است. اکنون، این دو گوشی در یک پایگاه اطلاعاتی لیست شده‌اند‌ و از این رو انتظار می‌رود که به زودی به بازار عرضه شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه ماهواره‌ای شیائومی میکس فولد 4 و شیائومی میکس فلیپ

ارتباطات ماهواره‌ای با ارتباطات سلولی معمولی متفاوت هستند؛ زیرا از طریق ایستگاه‌های زمینی و ماهواره‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند. این فناوری به کاربران این امکان را می‌دهد که در مناطقی با پوشش سلولی محدود یا ضعیف با دنیای بیرون در تماس باشند.

شیائومی میکس فولد 4
Xiaomi MIX FOLD 4

شبکه‌های سلولی در مناطق پرجمعیت مانند شهرها و شهرک‌ها کار افراد را راه می‌اندازند، اما معمولا در مناطق کوهستانی و روستایی ضعیف هستند. از سوی دیگر، اتصال ماهواره‌ای، زمینه ایجاد یک ارتباط قابل اعتماد و مطمئن را در هر شرایطی فراهم می‌کند.

شیائومی میکس فولد 4
Xiaomi MIX Flip

به همین دلیل برای شیائومی مهم است که دستگاه‌های خود را به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز کند. در حال حاضر، شیائومی MIX Flip و شیائومی MIX FOLD 4 با شماره مدل‌های 2405AVPB7C و 24076PX3BC، تنها دستگاه‌های مجهز به این فناوری هستند. این دو گوشی فعلا فقط در انحصار بازار چین هستند و شیائومی برنامه‌ای برای عرضه جهانی آنها در سر ندارد.

مشخصات شیائومی میکس فولد 4 و شیائومی میکس فلیپ

گوشی تاشو شیائومی MIX Flip اولین مدل Flip این شرکت یا به عبارتی اولین تاشو افقی آن خواهد بود. این گوشی از یک صفحه نمایش داخلی با وضوح 1.5k و یک صفحه نمایش ثانویه (دقیقا در زیر دوربین‌ها) برخوردار خواهد بود.

چیپست به کار رفته در هر دو گوشی، آخرین پرچمدار شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 است. سیستم دوربین Xiaomi MIX Flip از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز Ovx8000 (شناخته شده با نام Light Hunter 800) و یک دوربین تله فوتو 60 مگاپیکسلی با لنز Omnivision OV60A تشکیل خواهد شد. با این حال، Xiaomi MIX Fold 4 علاوه بر این دو دوربین، با دو دوربین دیگر یعنی یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی با لنز OV13B و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با لنز سامسونگ S5K3K1 همراه خواهد بود.

ورژن ماهواره‌ای Xiaomi MIX FOLD 4 و Xiaomi MIX Flip می‌تواند یک تحول بزرگ را در دنیای گوشی‌های هوشمند پدید آورد. این مدل‌ها اوج لذت کار با یک تلفن همراه را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و کاربران را قادر می‌سازند تا در هر زمان و مکان با اتصال یکپارچه و پوشش گسترده، با اطرافیان خود در تماس باشند. گفته می‌شود که این دو گوشی با مشخصات خیره‌کننده‌ای در اوایل ماه جولای معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه ماهواره‌ای گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فولد 4 و شیائومی میکس فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر