coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات افزایش 100 میلیونی قیمت مسکن ملی

خبرهایی جدید از افزایش 100 میلیونی قیمت مسکن ملی می‌گویند. ظاهراً قرارداد تعداد زیادی از متقاضیان مسکن لغو شده مگر اینکه مبلغ 100 میلیون تومان را بپردازند.

پروژه نهضت ملی مسکن که یه مسکن ملی هم شهره است، سالهاست به راه افتاده و تعداد زیادی از شهروندان برای ثبت‌نام در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند. در طرح مسکن ملی قرار است به تعداد افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند، یک واحد مسکونی در منطقه‌ای که بنای این طرح پی‌ریزی شده، تحویل دهد.

تمامی متقاضیان مسکن ملی تاکنون بارها در فواصل معین، مبلغ خواسته شده را پرداخت کرده و تا زمان تحویل نیز به همین ترتیب باید بهای ملک خریداری شده را بپردازند. اما حالا خبرهای جدید بر افزایش 100 میلیونی قیمت مسکن ملی تأکید دارند که طبق آن قرارداد برخی خریداران لغو شده است. جزئیات بیشتر خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: وزیر راه و شهرسازی: برخی دستگاه‌ها با نهضت ملی مسکن همکاری نمی‌کنند

افزایش 100 میلیونی قیمت مسکن ملی

به نقل از صداوسیما؛ خبرنگار صداوسیما پیامی را مبنی بر تحویل واحدهای طرح ملی مسکن در زنجان مطابق با قرارداد سال 1402 ارسال کرده است. برای کاهش قیمت مسکن ، پرژوه‌های ساخت و ساز واحدهای ویلایی و آپارتمانی برای متقضیان عادی و طرح جوانی جمعیت از طریق اعطای وام و اگذاری زمین رایگان و معافت مالیاتی شرکت‌های تعاونی مسکن انجام می‌شود.

قانون چهش تولید در سال 100 به تصویب دولت، شورای نگهبان و شورای عالی مسکن رسید و سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن برای 4 سال، ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی است.

طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان به پیشرفت فیزیکی مطلوبی رسیده است و تعداد زیادی از این واحدها به متقاضیان در حال واگذاری است. اما خبرنگار صداوسیما از لغو قرارداد پارسال پس از تسویه نهایی و تقسیط‌بندی خبر داد که مشمول افزایش 100 میلیون تومانی در قرارداد جدید است و دغدغه این روزهای متقاضیان عمران توسعه زنجان را رقم زده است.

افزایش 100 میلیونی قیمت مسکن ملی

متن زیر توطس خبرنگار صداوسیما منتشر شده است:

بسمه تعالی

با سلام وعرض ادب و احترام

ازشهریور ۱۴۰۲ برای تحویل مسکن ملی شهر زنجان، تکمیل آورده نموده‌ایم. قرار بود آبان‌ماه ۱۴۰۲ تحویل فاز ۱ عمران توسعه کوی زنگان باشد الان ۸ ماه اندک دارایی خود را تمام کمال تقدیم این پروژه نموده‌ایم .ماهیانه ۷میلیون کرایه خانه پرداخت نموده‌ایم ولی فعلاً صاحب خانه نگشته‌ایم قبل از عید قرارداد را از کارگزاری گرفته امضا نموده‌ایم، معرفی به بانک شده و کارهای تقسیط را انجام داده‌ایم بعد از دو ماه اعلام می‌نمایند قراردادها اشتباه شده یه سری از هزینه‌ها در آن منعقد نشده است.

آیا می‌شود چنین خطای چندین میلیارد را در محاسبات اشتباه حساب کرد؟ متاسفانه پنجم خرداد ۱۴۰۳ پیامک برای عقد قرارداد جدید آمده مراجعه کرده‌ایم، نزدیک به ۱۰۰میلیون افزایش قیمت در هر واحد را مشاهده نموده‌ایم و حال متوجه موضوعی دیگری به‌عنوان افزایش متراژ واحدها را هم شاهد شده‌ایم دیگر نمی‌دانیم به کجا پناه ببریم متقاضی شب و روزش یکیست الان بجای اینکه هزینه تاخیرات صورت گرفته از آبان‌ماه تا به امروز را به ما پرداخت کنن ۱۰۰ میلیون هم می‌خواهند تا اجازه دهند وارد واحدهایمان شویم. نگذارید بیشتر از این کمر مردان خانواده‌ها زیر این فشارهای سخت اقتصادی بشکند.

از مسئولین صدا و سیما تقاضامندم عاجزانه به این مسئله ورود نمایند.

ما متقاضیان عمران توسعه خواهان تحویل واحدها با قرارداد اسفند۱۴۰۲می باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افزایش 100 میلیونی قیمت واحدهای مسکن ملی چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر