coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی جدید هواوی گواهی 3C چین را دریافت کرد؛ سری نوا 13 در راه است

گوشی جدید هواوی در مرجع صدور گواهی 3C چین مشاهده شده است. کارشناسان معتقدند که این دستگاه، یکی از گوشی‌های سری مورد انتظار نوا 13 است.

یک گوشی جدید از برند هواوی با شماره مدل PSD-AL00 اخیرا در مرجع صدور گواهی 3C چین ظاهر شده است. این گواهی نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه، تنها مشخصه ذکر شده در گواهی همین است، با این حال، افشاگران اطلاعات بیشتری را درباره این دستگاه فاش کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی جدید هواوی

بر اساس گفته‌های افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، و همچنین گزارش‌های پیشین، دستگاه ظاهر شده در پلتفرم صدور گواهی 3C، یکی از اعضای سری نوا 13 هواوی است. ما می‌دانیم که تمام دستگاه‌های موجود در این مجموعه از پردازنده Kirin با اتصال 5G بهره می‌برند. در این میان، هواوی نوا 13 اولترا گران‌ترین و برترین مدل این سری خواهد بود.

گوشی جدید هواوی
3C certification

شایعات قبلی حاکی از آن بودند که پردازنده به کار رفته در گوشی‌های Nova 13، کایرین 9010 خواهد بود. احتمال بهره‌گیری از این تراشه با پشتیبانی از شبکه فایوجی توسط DCS نیز تایید شده است. همان‌طور که می‌دانید، تمام پرچمدارهای اخیر هوآوی مانند هواوی Pura 70، هواوی Pura 70 پرو، هواوی Pura 70 پرو پلاس و هواوی Pura 70 اولترا همگی از تراشه جدید Kirin 9010 استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، گفته می‌شود که گوشی‌های هواوی Nova 13 Pro و هواوی Nova 13 Ultra از فناوری تصویربرداری XMAGE هواوی برخودار خواهند بود. جالب است بدانید که در حال حاضر این فناوری محدود به گوشی‌های پرچمدار سری Pura و Mate است.

گوشی جدید هواوی

کل سری نوا 13 ممکن است که از رزولوشن 1.5K پشتیبانی کنند و با دوربین‌های سلفی دوگانه، تجربه عکاسی بهبود یافته‌ای را ارائه دهند. در بخش نرم‌افزار، به احتمال زیاد از سیستم عامل جدید هواوی یعنی HarmonyOS NEXT استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود که این سیستم عامل همراه با سری میت 70 هواوی به بازار معرفی شود.

سیستم عامل HarmonyOS NEXT پدیده بزرگ هواوی است که به طور کامل از برنامه‌های اندرویدی جدا شده و از برنامه‌های اختصاصی خود پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، این غول فناوری در حال همکاری با شرکت‌های بزرگ چینی در جهت توسعه برنامه‌های بومی برای این پلتفرم است و تاکنون بیش از 4000 برنامه بومی را برای HarmonyOS NEXT تولید کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید هواوی و سری نوا 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر