coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آخرین وضعیت شاکیان پرونده کوروش کمپانی

پرونده کوروش کمپانی همچنان در حال بررسی است. چندی پیش مشخص شد که حتی پای پلیس اینترپل هم به این پرونده باز شده اما همچنان خبری از دستگیری شخص کلاهبردار نیست.

کلاهبرداری میلیاردی کوروش کمپانی طی چند وقت اخیر حواشی زیادی را به وجود آورده است. گرچه این موضوع همچنان در حال بررسی است اما شاکیان پرونده کوروش کمپانی اظهار کردند که پیش از عید وعده داده شده بود که تا پایان فروردین‌ماه پیامکی برای احضار و اعلام شماره حساب دریافت می‏کنید اما تا امروز این پیامک را دریافت نکرده‌‏ایم.

خرید بلیط هواپیما

بیشتر بخوانید:پلیس اینترپل مالک کوروش کمپانی را باز می‌گرداند

پس از پیگیری های مداوم داخلی و خارجی مدیرعامل شرکت کوروش‌کمپانی به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب است و اموال منقول این شرکت در نقاط مختلف کشور مانند قایق‌هایی در جزیره کیش شناسایی و توقیف شده است.مالباختگان اعلام کردند پیش از عید وعده داده شده بود که تا پایان فروردین‌ماه پیامکی برای احضار و اعلام شماره حساب دریافت می‌کنید اما تا امروز این پیامک را دریافت نکرده‌ایم. آن‌ها بار‌ها برای رسیدن به نتیجه قرار تجمع گذاشتند و بعضی از مالباختگان تا امروز دو تا سه بار برای پیگیری پرونده به مراجع مربوط مراجعه کرده و پاسخ گرفته‌اند که ابتدا همه مالباخته‌ها باید شکایت کنند تا رسیدگی‌های بعدی ادامه پیدا کند.

سخنگوی وزارت خارجه هفته گذشته درباره استرداد متهم کوروش‌کمپانی گفته بود: «اقدامات این وزارتخانه درباره این موضوع متنوع و متعدد بوده است؛ یادداشت‌ها، دیدار‌ها و گفتگو‌ها با مقامات کشور همسایه، چه در خود آن کشور از طریق سفارت و سرکنسولگری ایران و چه در تهران. بین دستگاه دیپلماسی و قوه‌قضائیه همکاری مشترکی وجود دارد و در برنامه اقدامات ایران برای استرداد و بازگرداندن این مجرم به ایران وجود دارد و جزو برنامه‌های جاری دستگاه دیپلماسی است.»
به هر حال تنها چیزی که تاکنون مسئولین مرتبط اعلام کرده اند این است که این پرونده در حال بررسی است.باید منتظر ماند و دید سرانجام پیگیری ها به کجا ختم می‌شود.
بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر