coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

غیر رسمی: وان‌پلاس Nord 4 در نیمه دوم جولای عرضه می‌شود

وان پلاس گوشی هوشمند نورد CE4 را ماه آوریل عرضه کرد اما هنوز هم خبری از وان‌پلاس Nord 4 نیست. با این وجود به تازگی شایعات جدیدی از زمان عرضه این دستگاه منتشر شده است.شایعات حاکی از آن است که وان‌پلاس Nord 4 در هفته سوم ژوئیه از راه می‌رسد. بنابراین بین 15 جولای و 21 جولای منتظرش باشید. حتی اگر این شایعه درست باشد بازهم وان پلاس جدید با تاخیر یک ساله از نسل قبلی خود یعنی نورد 3 به بازار رسیده که زمان زیادی محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:


وان‌پلاس Nord 4 یک سال دیرتر آمد اما قوی

احتمالا وان‌پلاس Nord 4 نسخه تغییر نام یافته Ace 3V است که در چین عرضه شد. در این صورت این دستگاه با چیپست اسنپدراگون 7 نسل که تاکنون بهترین عملکرد سری 7 SoC را ارائه داده، روانه بازار خواهد شد.

اگر واقعا وان‌پلاس Nord 4 یک نسخه تغییر نام یافته باشد، صفحه نمایش آن 2772 در 1240 از نوع آمولد، با نرخ نوسازی 120 هرتز و حاکثر روشنایی 2150 نیت خواهد بود. همچنین  انتظار می‌رود از 12/16 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند.

ویژگی‌ای که این گوشی را به یکی از بهترین گوشی های میان رده 2024 تبدیل می‌کند دوربین‌های آن است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی آن که به OIS مجهز است یکی از بهترین سنسورهایی است که معمولا در گوشی‌هایی در این رنج قیمتی وجود دارد. دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در کنار دوربین اصلی عملکرد قابل قبولی خواهند داشت.

انرژی این گوشی از باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که این شاخصه نیز در معمولا در بهترین گوشی های وان پلاس 2024 وجود دارد. ناگفته نماند که این دستگاه می‌تواند اندروید 14 را با OxygenOS 14 از روز اول اجرا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی وان‌پلاس Nord 4 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر