coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تاییدیه 3C نشان از رونمایی Honor Magic V Flip در ماه ژوئن دارد

ماه گذشته، آنر گوشی‌های Honor 200 و 200 Pro را در چین معرفی کرد. حالا گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این برند ممکن است Honor Magic V Flip را در ماه جاری (ژوئن) در بازار چین رونمایی کند. به تازگی، یک گوشی از آنر با شماره مدل LRA-AN00 توسط پلتفرم تاییدیه 3C در چین مورد تایید قرار گرفته است. احتمال می‌رود که این گوشی همان Magic V Flip (نام موقت) باشد.


بیشتر بخوانید:


احتمالا Honor Magic V Flip نمایشگری شبیه به سری Motorola Razr 50 داشته باشد

هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست و راهی مبنی بر اینکه به قطعیت بگوییم LRA-AN00 همان Honor Magic V Flip آینده است وجود ندارد. با این حال، لیست تاییدیه نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است با یک شارژر HN-110600C00 / HW-110600C02 عرضه شود که از شارژ سریع تا 66 وات پشتیبانی می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها، احتمالاً Magic V Flip مشابه با سری Motorola Razr 50 به یک نمایشگر بزرگ بر روی کاور مجهز خواهد بود. اگرچه اندازه دقیق نمایشگر هنوز مشخص نیست، اما احتمالاً به یک ماژول دوربین گرد با سه دوربین و یک فلش LED مجهز خواهد بود.

تاییدیه 3C نشان از رونمایی Honor Magic V Flip در ماه ژوئن دارد

همچنین احتمال اینکه این دستگاه به بزرگترین باتری که تاکنون در یک گوشی تاشو قرار گرفته مجهز باشد. هنوز جرئیات بیشتری از این موضوع در دسترس نیست، اما خبرهایی که تاکنون مشخص شده نشان می‌دهند آنر مجیک وی فلیپ به یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

شایعات حاکی از آن است که آنر همچنین در حال کار بر روی سری Honor X60 برای بازار چین است. اگرچه ممکن است X60 در همین ماه رونمایی شود، اما هنوز جزئیات دقیقی از آن منتشر نشده است. طبق برخی از شایعه‌ها، این دستگاه از صفحه‌نمایش چهارگانه منحنی، یک باتری بزرگ و بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربه بهره‌مند خواهد بود.

همچنین، گوشی Magic V3 که یک گوشی تاشوی افقی است نیز برای بازار چین در دست ساخت است. شایعات نشان می‌دهد که این گوشی تاشو با چیپست Snapdragon 8 Gen 3 ممکن است در ماه ژوئیه امسال رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر