coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

Geekbench وان‌پلاس Ace 3 Pro را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 SoC نشان می‌دهد

گزارش‌های منتشرشده حاکی از آن است که وان‌پلاس بر روی گوشی هوشمند جدیدی از سری Ace خود به نام وان‌پلاس Ace 3 Pro کارمی‌کند. این دستگاه پیش‌تر در پایگاه داده گواهی 3C چین با شماره مدل PJX110 مشاهده شد. اکنون دستگاهی با همان شماره مدل در Geekbench ظاهر شده است.حضور وان‌پلاس Ace 3 Pro  در Geekbench، عملکرد و مشخصات کلیدی OnePlus Ace 3 Pro را فاش می‌کند. لیست Geekbench نشان می‌دهد که OnePlus Ace 3 Pro دارای یک CPU هشت هسته‌ای با سه هسته کارآمد با کلاک 2.02 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با سرعت 3.19 گیگاهرتز است.

این پردازنده به احتمال زیاد اسنپدراگون 8 نسل 3 است. این گوشی همچنین دارای 16 گیگابایت رم است و بر روی سیستم عامل مبتنی بر اندروید 14 اجرا می‌شود. وان پلاس جدید تاکنون موفق شده  امتیاز 2003 در تست تک هسته‌ای و 5447 امتیاز در تست چند هسته‌ای را به دست آورد.


بیشتر بخوانید:


وان‌پلاس Ace 3 Pro به حسگر اثر انگشت اپتیکال مجهز است

لیست Geekbench اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار نداده اما با توجه به گزارش‌های قبلی، می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.78 اینچی 1.5K BOE X1 8T LPTO با پشتیبانی از Dolby Vision و HDR10+ عرضه شود و حداکثر روشنایی 4500 نیت و حداکثر روشنایی دستی 1000 نیت را ارائه دهد.

وان‌پلاس Ace 3 Pro به حسگر اثر انگشت اپتیکال مجهز است

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 موجود در وان‌پلاس Ace 3 Pro احتمالاً با 12 گیگابایت، 16 گیگابایت یا 24 گیگابایت رم LPDDR5X و 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 جفت خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی با یک باتری عظیم 6100 میلی‌آمپر ساعتی همراه با شارژ سریع سیمی 100 واتی عرضه شود.

در بخش دوربین، گفته می‌شود که دستگاه دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS است که با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی همراه می‌شود. این دستگاه احتمالاً با دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و همچنین حسگر اثر انگشت اپتیکال در نمایشگر عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره وان‌پلاس Ace 3 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر