coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پیامک واریز 180 میلیونی برای متقاضیان مسکن ملی

امروز متقاضیان مسکن ملی با یک پیامک عجیب روبرو شدند که در آن خواسته شده سریعاً تا 180 میلیون تومان برای واحد خریداری شده واریز کنند. ماجرا از چه قرار است؟

وزارت راه و شهرسازی امروز پیامکی برای متقاضیان مسکن ملی ارسال کرد که در آن نوشته شده تا 31 خرداد 1403 مهلت دارند مبلغ 180 میلیون تومان بابت واحد خریداری شده خود پرداخت کنند. بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه، پروژه متوقف و متقاضیان با ضررهای بسیاری همراه خواهند شد.

البته این پیامک فقط برای متقاضیان شهر تهران ارسال شده، اما اخبار پیشین اثبات می‌کنند که افزایش قیمت مسکن ملی در شهرهای دیگری مانند زنجان نیز رخ داده است. در ادامه مطلب با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: ابلاغ وام 400 میلیون تومانی مسکن ؛ دریافت وام از 9 بانک کشور

هشدار جدید وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان مسکن ملی

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پیامک زیر را خطاب به متقاضیان نهصت ملی مسکن ارسال کرده است:

«متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن (پیگیری دوم)، پیرو پیامک قبلی و با توجه به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، با عنایت به این که تاکنون نسبت به تکمیل آورده خود اقدام نکرده‌اید، مقتضی است نسبت به تکمیل آورده تا سقف 180 میلیون تومان تا تاریخ 1403/03/31 اقدام کنید.

در ادامه این پیامک ذکر شده است: «در صورتی که وجه موردنظر در زمان مقرر واریز نشود، پروژه ساخت واحد مسکونی متوقف و و منجربه افزایش قیمت تمام شده و ضرر هنگفت می‌شود.»

هشدار جدید وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان مسکن ملی

در بخش پایانی پیامک اداره کل راه و شهرسازی نیز نوشته است که با توجه به امتیازبندی بر مبنای هر 1 میلیون تومان در هر روز یک امتیاز در صورت تاخیر در پرداخت، موارد در امتیازبندی و رتبه متقاضی لحاظ می‌گردد.

لازم به ذکر است که این برای دومین ماه متوالی است که اداره راه و شهرسازی چنین پیامکی برای متقاضیان ارسال می‌کند. در متن پیامک پیشین نیز به موار ارسالی در پیامک اشاره شده و متقاضیان باید 180 میلیون تومان به حساب واریز می‌کرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص پیامک اداره کل راه و شهرسازی برای متقاضیان مسکن چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر