coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

One UI 6.1 برای گلکسی تب S9 FE به ایالات متحده رسید

ماه گذشته به‌روزرسانی One UI 6.1 به گلکسی تب S9 FE هم رسید اما فقط در کره. اکنون گزارش‌‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهند سامسونگ این به روزرسانی را در اختیار کاربرانی که در ایالات متحده هم زندگی می‌کنند، قرار داده است.بنابراین کاربرانی که در ایالات متحده زندگی می‌کنند می‌توانند به روز رسانی نرم افزار جدید را در گلکسی تب S9 FE خود دانلود کنند. این به روزرسانی دارای شماره مدل SM-X518U بوده و سیستم عامل جدید نیز با شماره ساخت X518USQU3BXDG شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:بروزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy M33 به هند رسید

راهنمای خرید تکراتو

با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید ببینید این به روزرسانی بدستتان رسیده یا نه؛ اگر موجود بود آن را دانلود و نصب کنید. به‌روزرسانی One UI 6.1 که به گلکسی تب S9 FE هم رسیده قابلیت‌هایی هم چون سفارشی‌سازی تصویر زمینه و رابط کاربری، جستجوی محتوا در گالری، ویرایش تصاویر و ویدیوها، محافظت از باتری تبلت و داده‌های شما در دستگاه به همراه می‌آورد.

اما خبر بد اینکه اینجا هم خبری از هوش مصنوعی نیست و به روزرسانی جدیدی چیزی از Galaxy AI به گلکسی تب S9  اضافه نمی‌کند. انتظار می‌رود سامسونگ این به زودی این به روزرسانی را در اختیار تمام کاربران دنیا قرار بدهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی تب S9 FE و بروزرسانی که دریافت کرده چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر