coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت One UI 6.1 برای Galaxy Tab A9 منتشر شد اما خبری از Galaxy AI نیست

پس از ارائه بروزرسانی One UI 6.1 برای تبلت‌های سری Galaxy Tab S و Galaxy Tab Active، اکنون سامسونگ این به‌روزرسانی را برای دستگاه‌های سری Galaxy Tab A نیز آغاز کرده است. اولین مدل از این سری که این نرم‌افزار جدید را دریافت کرده، Galaxy Tab A9 است. یکی از کاربران گزارش کرده که دستگاه Galaxy Tab A9 4G خود (مدل SM-X115) را به One UI 6.1 به‌روزرسانی کرده است. بر اساس اسکرین‌شاتی که او به اشتراک گذاشته، حجم این به‌روزرسانی 1503.31 مگابایت است و نسخه فریمور تبلت را به X115XXU2BXE2 تغییر می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


آپدیت One UI 6.1 برای Galaxy Tab A9

هنوز فهرست کامل تغییرات این به‌روزرسانی منتشر نشده است. با این حال، انتظار می‌رود که آپدیت One UI 6.1 برای Galaxy Tab A9 که یکی از بهترین تبلت های سامسونگ 2024 بوده، تمامی ویژگی‌هایی که در گوشی‌های میان‌رده گلکسی وجود دارد را شامل شود. البته این به‌روزرسانی فاقد قابلیت Galaxy AI است.

آپدیت One UI 6.1 برای Galaxy Tab A9

در حال حاضر، این به‌روزرسانی در اروپا در دسترس است و انتظار می‌رود سامسونگ آن را در روزهای آینده به دیگر مناطق نیز گسترش دهد. همچنین، نسخه Wi-Fi تنها و مدل Galaxy Tab A9+ نیز احتمالاً در هفته‌های آینده این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. برای دریافت One UI 6.1 بر روی Galaxy Tab A9 خود، به بخش تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار » دانلود و نصب بروید.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر