coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس 13 دارای یک صفحه نمایش باکیفیت و باتری فوق‌العاده بزرگ خواهد بود

پرچمدار بعدی شرکت وان پلاس یعنی وان پلاس 13 به احتمال زیاد از یک صفحه نمایش با وضوح 2K و یک باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت برخوردار خواهد بود.

شرکت OnePlus در حال حاضر روی یک گوشی پرچمدار به نام OnePlus Ace 3 Pro برای بازار چین کار می‌کند. انتظار می‌رود که این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به عنوان یک پرچمدار مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه شود. این گوشی به احتمال زیاد در اواخر این ماه یا در اوایل ماه جولای برای رقابت با پرچمدارانی مانند ردمی K70 اولترا، آیکو نئو 9S پرو پلاس و ریلمی جی تی 6 (نسخه چینی) وارد بازار خواهد شد.

چند ماه پس از معرفی ایس 3 پرو، وان پلاس از نسل بعدی پرچمدار اصلی خود یعنی OnePlus 13 در چین رونمایی خواهد کرد. حال، در فاصله چند ماهه از زمان عرضه، افشاگری از مشخصات کلیدی این گوشی پرچمدار پرده برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس 13

بر اساس گفته‌های افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، گوشی وانپلاس 13 دارای یک صفحه نمایش سفارشی با مشخصات درجه یک، مانند وضوح 2K و فناوری 8T LTPO، خواهد بود. این افشاگر در یک پست قدیمی (در شبکه اجتماعی Weibo) نیز مدعی شده که نمایشگر این گوشی از نوع اولد و 6.8 اینچی خواهد بود. طراحی این نمایشگر با صفحه تقریبا تخت، پوشش شیشه‌ای خمیده و اندازه نسبتا بزرگ، به گونه‌ای است که تجربه بصری را در مقایسه با نسل فعلی بهبود می‌بخشد.

وان پلاس 13

سیستم دوربین OnePlus 13 شاهد ارتقاء متوسطی خواهد بود و از یک دوربین سه‌گانه پریسکوپ 50 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. پیشرفت قابل توجه برای OnePlus 13، گنجاندن یک باتری فوق‌العاده بزرگ است که نوید عملکرد و طول عمر بهتر را می‌دهد.

لازم به ذکر است که OnePlus 12 به یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. شایعاتی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه Ace 3 Pro دارای باتری 6100 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. بنابراین به احتمال زیاد ظرفیت باتری وان پلاس 13 برابر 6000 میلی آمپر ساعت می‌باشد. برخی از افشاگران معتقدند که این باتری از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد.

قلب تپنده وان پلاس 13 بدون شک، چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود که پیش بینی می‌شود در اکتبر سال جاری عرضه شود. شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو احتمالا اولین گوشی‌های مجهز به SD8G4 در جهان خواهند بود. پس از آن و در همان ماه، وان پلاس 13 معرفی خواهد شد و این مسئله آن را به یکی از اولین گوشی‌های مجهز به این تراشه تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران ترکاتو درباره گوشی وان پلاس 13 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر