coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ویوو Y300 پرو فایوجی در راه است؛ یک میان رده قدرتمند و زیبا

گوشی جدید ویوو با نام ویوو Y300 پرو فایوجی به زودی به بازار عرضه خواهد شد. این محصول جانشینی برای گوشی محبوب ویوو Y200 پرو فایوجی خواهد بود.

vivo، یکی از مهم‌ترین برندهای تولیدکننده در بازار گوشی‌های هوشمند، به سرعت در حال گسترش دامنه محصولات میان رده خود در بازار است. همان‌طور که می‌دانید این شرکت در ماه‌های اخیر گوشی vivo Y200 Pro 5G را معرفی کرده و بازخوردهای بسیار مثبتی را از کاربران دریافت کرده است. همین مسئله برای ویوو انگیزه‌ای شده و ظاهرا قرار است که به زودی شاهد عرضه میان‌رده دیگری از این شرکت، با نام vivo Y300 Pro 5G به بازار باشیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو Y300 پرو فایوجی

ویوو Y300 Pro 5G به تازگی با شماره مدل V2402 در یک پایگاه اطلاعاتی ظاهر شده است. مدل قبلی این گوشی یعنی ویوو Y200 Pro 5G دارای شماره مدل V2401 بود. متاسفانه هنوز درباره مشخصات و یا حتی زمان عرضه ویوو Y300 Pro فایوجی اطلاعات چندانی در دست نیست؛ با این حال، با نگاهی به نسل‌های پیشین و همچنین برنامه زمانی این برند در عرضه گوشی‌های جدید، می‌توانیم در این باره پیش‌بینی‌هایی داشته باشیم.

ویوو Y300 پرو فایوجی

انتظار می‌رود که vivo Y300 Pro 5G مانند مدل‌های قبلی یک گوشی هوشمند میان رده باشد و ویژگی‌هایی که در vivo Y200 Pro 5G با استقبال مواجه شده‌اند را در خود جای دهد. محض یادآوری، ویوو Y200 Pro فایوجی دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز و اشباع رنگ بالا است.

این گوشی به چیپست اسنپدراگون 695 کوالکام با قابلیت اتصال فایوجی مجهز شده و با رابط کاربری FunTouchOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند. دوربین اصلی یک لنز 64 مگاپیکسلی است که با یک لنز عمق سنج 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در پنل جلو نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. منبع تغذیه هم یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می‌کند.

با اینکه هنوز تاریخ معرفی رسما اعلام نشده، اما مسلما در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری درباره گوشی جدید ویوو منتشر خواهد شد. با نشر این اطلاعات، تصویر واضح‌تری از مشخصات، طراحی و تاریخ عرضه vivo Y300 Pro 5G خواهیم داشت. در حال حاضر تنها می‌توان گفت که این گوشی از جایگاه بالایی در بین میان‌رده‌های بازار برخوردار خواهد بود. حال باید صبر کرد و دید که این بار ویوو چه نوآوری‌هایی را برای کاربران خود تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ویوو Y300 پرو فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر