coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تحلیلگران معتقدند آیفون های تاشو سال 2027 وارد بازار می‌شوند

رشد بازار گوشی‌های تاشو،از گوشی‌های هوشمند ساده پیشی گرفته. تقریبا تمام تولیدکنندگان بزرگ اکنون به این محصولات روی آورده اند. بدیهی است که اپل هم در این میان دست از تلاش برنداشته و قصد دارد در این بازار پر سود سهیم شود. تاکنون شایعه‌های بسیاری از آیفون های تاشو به گوش رسیده و هر روز هم بر تعداد آنها اضافه می‌شود.اما اکنون TrendForce گزارش جدیدی منتشر کرده که می‌گوید، بعید است آیفون های تاشو قبل از سال 2027 به بازار راه پیدا کنند. این گزارش دلیل این تصمیم اپل را «الزامات دقیق شرکت برای چین و قابلیت اطمینان» عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید:اپل ویژن‌پرو از ماه جولای در سطح بین المللی عرضه می‌شود

قطعا اپل سعی می‌کند از رقیبانش بهتر عمل کند شاید دلیل این تصمیمش هم این باشد که می‌خواهد برخلاف رقیبش سامسونگ، صفحه نمایش یکدست‌تری را ارائه دهد. «قابلیت اطمینان» که در گزارش آمده می‌تواند هر معنی را بدهد اما به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد سال‌های بیشتری در بازار تاشو دوام بیارد.

تحلیلگران TrendForce می‌گویند که اپل هنوز در حال “ارزیابی مشخصات و عملکرد قطعات” برای اولین آیفون فولد است که این امر احتمالا کمی زمان بر باشد. اگر گزارش‌ها درست باشند و آیفون فولد در سال 2027 به بازار راه پیدا کند بنابراین احتمالا اپل از سال آینده برای تولید آیفون های تاشوی خود دست به کار خواهد شد.

در میان تولییدکنندگان گوش‌های تاشو هم رقابت تنگاتنگی برقرار است. هواوی موفق شد در سه ماهه اول سال تاج سلطنت در این بازار را از سامسونگ پس گرفته و به پرفروش‌ترین برند جهانی در زمینه دستگاه‌های تاشو تبدیل شود. اما این شرکت کره‌ای می‌تواند پس از عرضه گلکسی آینده خود، یعنی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 6 تاج و تخت را پس بگیرد. البته هواوی هم قصد دارد در سه ماهه سوم جاری گوشی‌های تاشو با قابلیت سه بار تاشدن را به بازار عرضه کند؛ بنابراین شاید کمی برنامه‌های سامسونگ بهم بریزد.

یشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آیفون های تاشو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر