coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نرخ های جدید جرائم رانندگی ابلاغ شد [+ جدول]

سرپرست ریاست جمهوری به تازگی نرخ های جدید جرائم رانندگی را ابلاغ کرده است. در جدول جرائم رانندگی جدید ، مبلغ جرائم افزایش جشمگیری داشته است.

رئیس پلیس راهور حدود 2 ماه پیش از افزایش 5 برابری نرخ جریمه خبر داده بود و گفت که نرخ های جدید جرائم رانندگی توسط پلیس تشکیل و منتظر تصویب و ابلاغ دولت است. در ادامه همین خبر امروز محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری ایران نرخ جرائم رانندگی جدید را به وزارتخانه‌های کشور، راه و شهرسازی و دادگستری ابلاغ کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

یکی از جرائمی که در ابنپتدای لیست جریمه‌های جدید نظر همه را جلب می‌کند، نرخ جدید جریمه عدم بیمه شخص ثالث است که حالا به 150 هزار تومان رسیده است. این جرائم مربوط به همه نقاط کشور، حتی مناطق آزاد می‌شود. جدول جریمه‌های جدید راهور را می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: چگونگی اعتراض به جرائم رانندگی اشتباه

نرخ های جدید جرائم رانندگی ابلاغ شد

محمد مخبر مطابق با مصوبه جدید هیئت وزیران به وزارتخانه‌های کشور، دادگستری و راه و شهرسازی موارد اصلاح نرخ جرائم رانندگی را در تاریخ 13 خردادماه ابلاغ کرد. در بند 1 این مصوبه که به پیشنهاد سه وزارتخانه ذکر شده تهیه شده، آمده است که عناوین و حریمه‌های مربوط به عبور و مرور و حمل و نقل در کلیه نقاط کشور و مناطق آزاد مطابق با جدول‌های پیوست شده تعیین می‌شود.

نرخ های جدید جرائم رانندگی ابلاغ شد

نرخ های جدید جرائم رانندگی ابلاغ شد

دیگر جداول مربوط به نرخ جریمه‌های رانندگی را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید. لازم به ذکر است که لیست جرائم در 10 جدول مجزا تعریف شده است که در لینک قرار داده شده می‌توانید جزئیات آنها را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین عزیز تکراتو درخصوص نرخ جدید جرائم راهنمایی و رانندگی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر