coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اوپو Find X8 اولترا تنظیمات دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی نسل قبل را حفظ می‌کند

اوپو Find X8 اولترا درست مانند اوپو فایند ایکس 7 اولترا از چهار دوربین مجزا در پنل پشتی برخوردار خواهد بود. تفاوت اصلی در لنز تله فوتو پرسکوپ است که جایگزین می‌شود.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که Oppo در حال آماده شدن برای عرضه گوشی اوپو Find X8 در اکتبر سال جاری است. این دستگاه ممکن است که به چیپست دایمنسیتی 9400 مدیاتک مجهز شود. از سوی دیگر، نسخه اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام، به احتمال زیاد، در سه ماهه اول سال 2025 معرفی خواهد شد. حال، پیش از عرضه رسمی، افشاگری از تنظیمات دوربین نسخه اولترا پرده برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین اوپو Find X8 اولترا

بر اساس گفته‌های افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، در پیکربندی دوربین اوپو Find X8 از چهار دوربین 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. Oppo Find X8 Ultra نیز درست مانند Find X7 Ultra، از یک جفت دوربین تله فوتو پریسکوپ برخوردار خواهد بود.

این افشاگر در ادامه مدعی شده که نمونه اولیه اوپو فایند ایکس 8 اولترا، زوم اپتیکال را ارائه خواهد داد و این مسئله قابلیت‌های لنز پریسکوپ 200 مگاپیکسلی را ارتقا می‌دهد. این یعنی اوپو فایند X8 Ultra نتایج زوم اپتیکال بهتری نسبت به Vivo X100 Ultra با دوربین تله فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسلی خواهد داشت.

اوپو Find X8 اولترا

پرچمدار فعلی شرکت اوپو یعنی اوپو Find X7 Ultra دارای دو دوربین تله فوتو پریسکوپ است که یکی از آنها لنز 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با زوم اپتیکال 3 برابر و دیگری لنز 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 با زوم اپتیکال 6 برابر است. با این حال، DCS معتقد است که اوپو از لنز سونی IMX858 در نسل بعدی این گوشی استفاده نخواهد کرد. در حالی که ممکن است لنز سونی IMX890 همچنان حفظ شود.

متاسفانه، در حال حاضر، جزئیات بیشتری درباره مشخصات اوپو Find X8 Ultra در دست نیست. این دستگاه احتمالا با رقبای سرسختی مانند گلکسی اس 25 اولترا، شیائومی 15 اولترا، آنر مجیک 7 آلتیمیت و ویوو ایکس 200 اولترا در بازار روبرو خواهد شد. شایعاتی نیز درباره وجود یک مدل متوسط ​​در سری Find X8 به نام Find X8 Pro شنیده می‌شود؛ البته این مسئله هنوز تایید نشده و ممکن است که صحت نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات دوربین گوشی اوپو Find X8 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر