coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قیمت ریلمی جی تی 7 (Realme GT 7) و وان پلاس ایس 3 پرو (OnePlus Ace 3 Pro) پیش از عرضه رسمی لو رفت

شرکت‌های ریلمی و وان پلاس در حال توسعه دو گوشی پرچمدار اقتصادی با نام‌های ریلمی GT 7 و وان پلاس Ace 3 Pro هستند. حال، پیش از عرضه رسمی، قیمت ریلمی جی تی 7 و وان پلاس ایس 3 پرو لو رفته است.

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد چهار برند بزرگ چینی فعال در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند یعنی وان پلاس، آیکو، ریلمی و ردمی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های پرچمدار مقرون‌به‌صرفه به بازار هستند.

در حالی که گفته می‌شود ردمی K70 Ultra دارای چیپست دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک خواهد بود، انتظار می‌رود که وان پلاس Ace 3 Pro، آیکو Neo 9S Pro+ و ریلمی GT 7 هر سه به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز شوند. امروز نیز افشاگری به نام Smart Pikachu جزئیات بیشتری را درباره مشخصات و همچنین محدوده قیمتی پرچمداران آینده دو شرکت وان پلاس و ریلمی فاش کرده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت ریلمی جی تی 7 و وان پلاس ایس 3 پرو

ریلمی قصد دارد که در تاریخ 20 ژوئن از گوشی Realme GT 6 خود با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام در بازارهای جهانی رونمایی کند. البته وضعیت درباره بازار چین کمی متفاوت است؛ این برند در دسامبر سال 2023 از ریلمی GT 5 Pro و در ماه پیش از دو گوشی ریلمی GT Neo 6 SE و ریلمی GT Neo 6 در بازار چین رونمایی کرده است. به همین دلیل، شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه نام پرچمدار آینده این شرکت، ریلمی GT 6 خواهد بود.

قیمت ریلمی جی تی 7

با این حال، اسمارت پیکاچو معتقد است که این برند، به احتمال زیاد، از نام تجاری Realme GT 6 صرف نظر کرده و در عوض نام Realme GT 7 را برای پرچمدار بعدی خود انتخاب خواهد کرد. توجه داشته باشید که این مطلب هنوز از سوی شرکت سازنده تایید نشده، اما این برند قبلا اعلام کرده که تا پایان سال جاری گوشی Realme GT 7 Pro خود را با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام به بازار عرضه خواهد کرد. این اعلامیه می‌تواند مهر تاییدی بر نام احتمالی ریلمی GT 7 برای گوشی بعدی این شرکت باشد.

این منبع اطلاعاتی در ادامه ادعا داشته که دو گوشی OnePlus Ace 3 Pro و Realme GT 7 از نظر مشخصات بسیار مشابه یکدیگر بوده و دو محصول عملکرد محور با پردازنده قدرتمند هستند. او می‌گوید که هر دو گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، صفحه نمایش با وضوح 1.5K (یکی خمیده و دیگری تخت) و شارژ سریع 100 واتی برخوردار خواهند بود. البته سرعت شارژ در Realme کمی سریع‌تر و در عوض ظرفیت باتری در OnePlus کمی بیشتر خواهد بود.

علاوه بر این، هر دو مدل دارای یک تراشه گرافیکی اختصاصی و یک سیستم خنک‌کننده گسترده و قدرتمند خواهند بود. برای افرادی که روی عملکرد دوربین تمرکز ندارند و بودجه آنها در محدوده قیمتی 3000 یوان (معادل 420 دلار) است، این دو گوشی می‌توانند گزینه‌های بسیار خوب و ایده‌آلی باشند.

به طور کلی گفته می‌شود که قیمت وان پلاس Ace 3 پرو و قیمت ریلمی جی تی 7 بین 3000 یوان (معادل 420 دلار) تا 4000 یوان (معادل 560 دلار) خواهد بود. برای آگاهی از قیمت دقیق این دو گوشی باید تا زمان عرضه یعنی تا ماه جولای صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قیمت ریلمی جی تی 7 و قیمت وان پلاس ایس 3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر