coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سامانه یکپارچه فروش خودروها از شنبه بازگشایی می‌شود

مدیر سامانه یکپارچه خودروها از بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه فروش خودروها خبر داد.بر اساس اعلام وی از شنبه مجددا این سامانه با محصولات جدید بازگشایی خواهد شد.

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودروها، در خصوص بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه فروش خودروها توضیح داد:«نتایج کاملِ اولویت‌بندی متقاضیان خودروهای برقی وارداتی تا پایان روز شنبه‌ (۱۹ خرداد ماه) اعلام می‌شود.تصمیم گرفته شده متقاضیان به سه دسته، تقسیم‌بندی شوند و “صفِ انتظار به معنی فروش خودروهای وارداتی عادی” وجود ندارد و متقاضیان یا مشمول تخصیص یا عدم تخصیص خواهند بود و چنانچه منتخب، در موعد مقرر واریز وجه نکند، متقاضی دیگر جایگزین خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:مدیر سامانه یکپارچه: خودرو های وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند عرضه خواهد شد

او ادامه داد:«از عصر روز گذشته (پنجشنبه)، نتایج برای برخی از متقاضیان قابل رویت شده است اما نتایج کامل (برای همه ی شرکت‌کنندگان) مشخص نشده و سایت به حالت به روزرسانی بازگشت. این فرآیند اعلام نتایج تا روز شنبه تکمیل خواهد شد و نتایج نهایی اولویت‌دهی، تا پایان روز ۱۹ خرداد ماه مشخص خواهد شد.»

تقدسی افزود:«متقاضیان در سه دسته تقسیم، خواهند شد. دسته اول متقاضیانی هستند که خودرو به آن ها تخصیص داده شده است. دسته دوم متقاضیانی‌اند که در صف انتظار موقتیِ خرید خودروی مورد نظر قرار می‌گیرند تا در صورت عدم تکمیل وجهِ دسته اول یا افزایش ظرفیت فروش، خودرو به آن ها تخصیص داده شود. در نهایت دسته سوم، متقاضیانی هستند که در وضعیت عدم تخصیص قرار خواهند گرفت و مشمول تخصیص در این دوره، نخواهند بود.»

پیش‌تر رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرده بود که باتوجه به تعداد درخواست بالا، این امکان وجود ندارد که برای خرید خودروهای برقی در این سامانه، صف تشکیل شود.برهمین اساس پس از اینکه متناسب با تعداد خودروهای موجود، افراد مشخص شوند و در اصطلاح رزرو (تا زمان واریز وجه) صورت گیرد، عملاً الباقی مشمول«عدم تخصص» یا «ابطال» خواهند بود و از این نوبت حذف خواهند شد و همچون مدل عرضه‌ خودروهای بنزینی اینگونه نخواهد بود که مجدد در همین گروه امکان ثبت‌نام‌ داشته باشند؛ مگر آنکه فردی از منتخبان (افرادی که به شرکت‌ها معرفی می‌شوند) از واریز وجه منصرف شود و وجه خودروها را واریز نکنند.

در این صورت تخصیص به افرادی صورت خواهد گرفت که حذف شده‌اند. بنابراین افرادی که عدم تخصیص داشته باشند، ابطال صورت می‌گیرد و این افراد برای ثبت‌نام در طرح عرضه خودروهای برقی، بایستی از اول ثبت‌نام‌ کنند.توجه داشته باشید متقاضیانی که در وضعیت عدم تخصیص قرار می گیرند، اولویتی نخواهند داشت و باید در عرضه‌های بعدی، مجدد برای تعریف حساب وکالتی، واریز وجه در حساب وکالتی و ثبت‌نام اقدام کنند.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر