coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

حالت Instant Slo-Mo گلکسی S24 از ویدیوهای HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند

سامسونگ با یک به‌روزرسانی نرم افزاری، حالت Instant Slo-Mo گلکسی S24 را بهبود می‌بخشد. این شرکت قصد دارد که پشتیبانی از ویدیوهای HDR10 پلاس را به حالت اسلوموشن اضافه کند.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ در بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی که با سری گلکسی S24 معرفی شده، از هوش مصنوعی استفاده کرده است؛ یکی از این ویژگی‌ها Instant Slow-Mo است. از زمان عرضه گوشی گلکسی اس 24، سامسونگ این ویژگی را با به‌روزرسانی‌های مداوم بهبود بخشیده است. اکنون، باز هم برای این قابلیت یک ارتقا تدارک دیده و آن هم چیزی نیست جز پشتیبانی از ویدیوهای HDR10 پلاس.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پشتیبانی از HDR10+ در حالت Instant Slo-Mo گلکسی S24

ویژگی Instant Slo-Mo سامسونگ به زودی از ویدیوهای HDR10 پلاس پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر، شما نمی‌توانید ویدیوهای HDR10+ را با استفاده از قابلیت Instant Slo-Mo به ویدیوهای اسلوموشن (حرکت آهسته) تبدیل کنید و یا در قالب HDR10+ ذخیره کنید. همچنین هنگام ذخیره کردن ویدیو در SDR، محدوده دینامیکی آن را از دست می‌دهید. به همین دلیل، سامسونگ جهت آسایش و راحتی بیشتر کاربران، دست به کار شده و در حال توسعه و بهبود این قابلیت است.

حالت Instant Slo-Mo گلکسی S24

ناظر رسمی انجمن سامسونگ، این مسئله را تایید کرده و گفته است که پشتیبانی از HDR10+ در به‌روزرسانی نرم افزاری بعدی این شرکت به حالت اسلوموشن اضافه خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که منظور او به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری معمولی بوده و یا به‌روزرسانی بزرگ One UI. خوشبختانه، به‌روزرسانی بعدی، پشتیبانی از ویدیوهای 480p را نیز به همراه خواهد داشت.

ویژگی Instant Slo-Mo سامسونگ، از هوش مصنوعی برای تولید فریم در فریم‌های موجود در ویدیو استفاده می‌کند. پس از آن، فریم‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی، بین فریم‌های اصلی قرار می‌گیرند تا یک ویدیوی معمولی را به یک ویدیو با حرکت آهسته تبدیل کنند. این قابلیت در ابتدا از نسبت تصویر 1:1 پشتیبانی نمی‌کرد، اما سامسونگ این مشکل را هم با به‌‎روزرسانی نرم افزاری، حل کرد.

سامسونگ برای اولین بار از ویژگی Instant Slo-Mo در سری گلکسی S24 رونمایی کرد. اکنون، این شرکت اعلام کرده که این ویژگی را برای برخی از گوشی‌های پرچمدار قدیمی‌ از جمله سری گلکسی S23، سری گلکسی Tab S9، گلکسی Z Flip 5 و گلکسی Z Fold 5 منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اضافه شدن پشتیبانی از ویدیوهای HDR10+ به حالت Instant Slo-Mo گلکسی S24 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر