coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طراحی وان پلاس ایس 3 پرو (OnePlus Ace 3 Pro) فاش شد؛ تغییرات جزئی و نامحسوس

طراحی وان پلاس ایس 3 پرو پیش از عرضه رسمی لو رفت. همه چیز مشابه پرچمداران قبلی به نظر می‌رسد به جز ماژول دوربین و جایگاه آن در پنل پشت.

انتظار می‌رود که گوشی جدید وان پلاس یعنی وان پلاس ایس 3 پرو به زودی در چین معرفی شود. این رویداد معرفی به احتمال زیاد پس از جشنواره خرید 18 ژوئن چین و در پایان ماه جاری یا در اوایل ماه جولای برگزار خواهد شد.

در روزهای اخیر، گزارش‌های متعددی مبنی بر بازطراحی وان پلاس در Ace 3 Pro منتشر شده است. امروز نیز افشاگر معروفی به نام Digital Chat Station شماتیک احتمالی از نمونه اولیه مهندسی این گوشی هوشمند را در شبکه احتماعی ویبو با کاربران به اشتراک گذاشته است. البته این افشاگر به نام دستگاه اشاره‌ای نداشته اما کاملا مشهود است که با طراحی وان پلاس Ace 3 Pro روبرو هستیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی وان پلاس ایس 3 پرو

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، طراحی وان پلاس Ace 3 پرو تا حد زیادی مشابه OnePlus Ace 3 است. آن‌طور که پیداست، این دستگاه از یک صفحه نمایش با لبه‌های خمیده در جلو و از یک ماژول دوربین گرد در پنل پشت برخوردار خواهد بود. یک فلاش LED به شکل کپسول در گوشه سمت چپ ماژول دوربین به چشم می‌خورد. در لبه سمت چپ دستگاه یک نوار لغزنده هشدار تعبیه شده و در سمت راست نیز دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور دیده می‌شود. تنها تغییری که به چشم می‌آید این است که برخلاف پرچمداران پیشین، ماژول دوربین با لبه دستگاه ترکیب نمی‌شود.

طراحی وان پلاس ایس 3 پرو

طبق گزارش‌های موجود، وانپلاس Ace 3 Pro دارای قاب میانی فلزی و پنل پشتی سرامیکی، چرمی یا شیشه‌ای خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که با داشتن گواهی IP64 مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار و آب خواهد داشت.

مشخصات وان پلاس ایس 3 پرو

انتظار می‌رود که OnePlus Ace 3 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی اولد با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 4500 نیت و اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای باشد. این گوشی به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام با حداکثر 24 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 مجهز شده و از یک باتری 6100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی تغذیه می‌کند.

در جلوی آن یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و در پشت آن یک دوربین سه‌گانه (دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS + دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی + دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی) وجود خواهد داشت. این دستگاه با رابط کاربری ColorOS 14.1 مبتنی بر اندروید 14 و قیمت اولیه 3000 یوان (معادل 415 دلار) وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی وان پلاس ایس 3 پرو و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر