coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ریلمی جی تی 7 پرو (Realme GT 7 Pro) پیش از عرضه رسمی فاش شد

ریلمی در حال توسعه دو گوشی هوشمند با نام‌های جی تی 7 و جی تی 7 پرو است. حال، مشخصات ریلمی جی تی 7 پرو ماه‌ها پیش از زمان عرضه، فاش شده است.

شرکت ریلمی این روزها در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند سری Realme GT 7 برای عرضه به بازار چین است.  انتظار می‌رود که این برند در ماه جولای از یک گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام در چین رونمایی کند. نشت‌های اولیه از این گوشی با نام Realme GT 6 یاد می‌کردند، اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که نام آن به احتمال زیاد Realme GT 7 خواهد بود.

در حال حاضر، هیچ تاییدیه رسمی درباره نام نهایی این گوشی منتشر نشده، اما چیزی که مسلم این است که ریلمی تا پایان سال جاری از گوشی Realme GT 7 Pro خود در هند رونمایی خواهد کرد. همچنین، از آنجایی که گوشی Realme GT 5 Pro در دسامبر 2023 وارد بازار چین شده، انتظار می‌رود که ریلمی GT 7 Pro نیز در دسامبر 2024 در چین عرضه شود. حال، ماه‌ها پیش از عرضه، افشاگری به نام Digital Chat Station، در شبکه اجتماعی ویبو از مشخصات کلیدی این گوشی پرده برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی جی تی 7 پرو (Realme GT 7 Pro)

طبق اظهارات DCS در شبکه اجتماعی Weibo، گوشی ریلمی GT 7 Pro دارای یک صفحه نمایش OLED 8T LTPO با وضوح 1.5K خواهد بود. این یک صفحه نمایش سفارشی است که توسط یک سازنده داخلی تولید می‌شود.

مشخصات ریلمی جی تی 7 پرو

ریلمی GT 7 پرو در بخش سخت افزار، به احتمال زیاد، به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام به همراه حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. این افشاگر به اندازه و ظرفیت باتری اشاره‌ای نداشته، اما ادعا کرده که این دستگاه از یک باتری آند سیلیکونی بزرگ برخوردار خواهد بود؛ باتری‌ای که به چگالی انرژی بالا و قابلیت شارژ سریع نسبت به باتری‌های لیتیوم یون معمولی معروف است.

محض یادآوری، نسل قبلی این گوشی یعنی ریلمی GT 5 Pro دارای یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی بود؛ از این رو می‌توان انتظار داشت که باتری ریلمی GT 7 Pro حدودا 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته باشد.

این افشاگر در ادامه عنوان کرده که Realme GT 7 Pro دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال 3 برابری خواهد بود. متأسفانه، جزئیات سایر دوربین‌ها هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همچنین در گزارش‌های دیگری گفته شده است که جی تی 7 پرو اولین گوشی ریلمی با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه‌ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ریلمی جی تی 7 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر