coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تبلت اقتصادی هواوی MatePad SE 11 در سطح جهانی عرضه شد [+ مشخصات فنی]

تبلت اقتصادی هواوی MatePad SE 11 در سکوت خبری معرفی شد. این تبلت ارزانقیمت به زودی در بازارهای جهانی و بین‌المللی در دسترس خواهد بود.

هوآوی از تبلت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه جدید خود با نام Huawei MatePad SE 11 در سطح جهانی رونمایی کرده است. این دستگاه در عین خوش قیمت بودن از مشخصات و ویژگی‌های برجسته‌ای مانند صفحه نمایش بزرگ، عمر باتری طولانی و پشتیبانی از قلم برخوردار است. برای آگاهی از کلیه مشخصات و ویژگی‌های این تبلت در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات تبلت اقتصادی هواوی MatePad SE 11

هواوی میت پد SE 11 با داشتن بدنه فلزی نازک و وزن پایین، ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد. این محصول در دو رنگ آبی و خاکستری به بازار عرضه شده و ابعاد و وزن آن به ترتیب برابر 252.3 در 163.8 در 6.9 میلی‌متر و 475 گرم است.

تبلت اقتصادی هواوی MatePad SE 11
Huawei MatePad SE 11

این تبلت ارزانقیمت از برند هواوی دارای یک صفحه نمایش 11 اینچی TFT LCD (IPS) با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (1920 در 1200 پیکسل) و نسبت صفحه نمایش به بدنه 85 درصدی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی 400 نیت، نسبت کنتراست 1400:1 و 16.7 میلیون رنگ را ارائه می‌دهد و از طیف رنگی sRGB به صورت 100 درصد پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، یک حالت اختصاصی برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی در نظر گرفته شده که لذت کتابخوانی را دوچندان می‌کند.

هنوز مشخص نیست که انتخاب هوآوی برای پردازنده این تبلت چه بوده، اما گزارش‌ها پیشین ما را به دو تراشه هدایت می‌کنند؛ اسنپدراگون 680 کوالکام یا Kirin 710A. نرم افزار این تبلت بر روی سیستم عامل HarmonyOS 2.0 اجرا می‌شود و ویژگی‌هایی مانند به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش، نمایشگر چندگانه برای انتقال راحت اطلاعات، حالت کودک برای استفاده ایمن و کنترل شده، حالت MeeTime برای برقراری ارتباط تصویری و پنجره‌های چندگانه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تبلت در سه نسخه با 4/ 6 یا 8 گیگابایت رم وارد بازار می‌شود. مقدار فضای ذخیره‌سازی نیز 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت است.

تبلت اقتصادی هواوی MatePad SE 11

تنظیمات دوربین هواوی MatePad SE 11 شامل یک لنز 8 مگاپیکسلی در پشت و یک لنز 5 مگاپیکسلی در جلو (برای ثبت تصاویر سلفی و براقراری تماس‌های ویدیویی) می‌شود. منبع تغذیه نیز یک باتری 7700 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات تبلت هواوی MatePad SE 11 می‌توان به پشتیبانی از قلم M-Pen Lite (برای نوشتن، طراحی و یادداشت‌برداری)، وای‌فای (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز)، بلوتوث 5.1، پورت USB تایپ C، سنسور جاذبه، سنسور نور محیط، میکروفون، بلندگوهای چهارگانه با صدای Huawei Histen 9.0 و پشتیبانی از USB OTG اشاره کرد. متاسفانه درباره قیمت هواوی MatePad SE 11 هنوز اطلاعات موثقی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت اقتصادی هواوی MatePad SE 11 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر