coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات اینفینیکس Note 40S در پایگاه اطلاعاتی Google Play Console قرار گرفت

کمپانی اینفینیکس پس از عرضه سری نوت 40 حالا در حال کار بر روی سری نوت 40 اس است. حال، مشخصات اینفینیکس Note 40S پیش از عرضه رسمی فاش شده است.

اینفینیکس اخیرا از نسخه Racing Edition نوت 40 خود رونمایی کرده و اکنون در حال کار بر روی یک خط تولید جدید با نسخه‌های پایه، پرو 4G و 5G و پرو پلاس فایوجی است. انتظار می‌رود که این سری Infinix Note 40S نام گرفته و به زودی برای عرضه به بازار آماده شود. در حال حاضر، نسخه پایه این سری، در وب‌سایت صدور گواهی Google Play Console قرار گرفته و برخی از مشخصات کلیدی آن لو رفته است.‌


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات اینفینیکس Note 40S

اینفینیکس Note 40S در وب‌سایت Google Play Console با شماره مدل X6850B فهرست شده است. رندر منتشر شده از این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش خمیده با یک بریدگی سوراخ پانچ تراز وسط را نشان می‌دهد. وضوح این صفحه نمایش 1080 در 2436 پیکسل و تراکم پیکسلی آن 480 پیکسل در اینچ خواهد بود.

مشخصات اینفینیکس Note 40S

در لیست Google Play Console به سیستم MT6789 مدیاتک اشاره شده که شامل دو هسته Cortex-A76، شش هسته A55 و پردازنده گرافیکی Mali G57 می‌شود. این یعنی اینفینیکس نوت 40 اس از پردازنده هلیو G99 مدیاتک قدرت خواهد گرفت. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم خواهد بود؛ البته به احتمال زیاد در زمان عرضه گزینه‌های بیشتر با رم متفاوت وجود خواهد داشت. سیستم نرم افزاری نیز بر پایه سیستم عامل اندروید 14 خواهد بود. در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که درباره مشخصات اینفینیکس نوت 40S فاش شده، اما در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد.

محض یادآوری، آخرین دستگاه عرضه شده از برند اینفینیکس یعنی اینفینیکس نوت 40 فایوجی، در بازار فیلیپین موجود بوده و از مشخصات برجسته‌ای مانند صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت یکپارچه، پردازنده دایمنسیتی 7020 مدیاتک با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 33 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی و ماژول دوربین مستطیلی شکل با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و دو لنز کمکی 2 مگاپیکسلی به همراه نور LED Active Halo برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات اینفینیکس Note 40S چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر