coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سامانه یکپارچه خودروهای برقی همچنان از دسترس خارج است‌؛ سرانجام متقاضیان چه می‌شود؟

پس از ماه ها بلاتکلیفی،روز گذشته مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرده بود که از امروز 19 خرداد سامانه یکپارچه خودروهای برقی دوباره بازگشایی خواهد شد تا متقاضیان خریدهای خود را پیگیری کنند اما اینطور نشد.

علیرغم وعده ای که روز گذشته مدیر سامانه یکپارچه خودروها داده بود، سامانه یکپارچه خودروهای برقی همچنان از دسترس خارج است. روز گذشته اعلام شد که از شنبه مورخ 19 خرداد ماه پس از ماه ها بلاتکلیفی این سامانه مجددا بازگشایی خواهد شد.تقدسی در این باره توضیح داده بود که:«نتایج کاملِ اولویت‌بندی متقاضیان خودروهای برقی وارداتی تا پایان روز شنبه‌ (۱۹ خرداد ماه) اعلام می‌شود.تصمیم گرفته شده متقاضیان به سه دسته، تقسیم‌بندی شوند و “صفِ انتظار به معنی فروش خودروهای وارداتی عادی” وجود ندارد و متقاضیان یا مشمول تخصیص یا عدم تخصیص خواهند بود و چنانچه منتخب، در موعد مقرر واریز وجه نکند، متقاضی دیگر جایگزین خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:سامانه یکپارچه فروش خودروها از شنبه بازگشایی می‌شود

اما اکنون هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفته و متقاضیان همچنان به این سامانه دسترسی ندارند.بر اساس اعلام مقامات وزارت صمت بنا بود فرآیند اعلام نتایج تا روز شنبه تکمیل شده و نتایج نهایی اولویت‌دهی، تا پایان روز ۱۹ خرداد ماه مشخص شود.

به هر حال تاکنون سامانه یکپارچه خودروهای برقی همچنان از دسترس خارج و در حال به روزرسانی است.باید دید سرانجام این سامانه چه زمانی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص سامانه یکپارچه خودروهای برقی چیست؟ لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر