coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

هوش مصنوعی iOS 18 اپل Apple Intelligence (هوش اپل) نامیده می‌شود

هوش مصنوعی iOS 18 اپل با نام Apple Intelligence در رویداد WWDC معرفی خواهد شد. اپل در نام‌گذاری هوش مصنوعی اختصاصی خود به شکل خلاقانه‌ای از کلمه AI استفاده کرده است.

به گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، اپل از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی iOS 18 در رویداد WWDC روز دوشنبه رونمایی خواهد کرد. حال، گفته می‌شود که این غول فناوری تصمیم دارد، تمام این ویژگی‌ها را تحت عنوان هوش اپل (Apple Intelligence) به جهان معرفی کند؛ یک استفاده خلاقانه و هوشمندانه از کلمه هوش مصنوعی (AI).


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت‌های هوش مصنوعی iOS 18 اپل

تمرکز اصلی اپل در بهره‌وری از هوش مصنوعی، بر روی تسهیل کارهای روزمره خواهد بود؛ بنابراین به زودی ردپایی از هوش مصنوعی در بسیاری از برنامه‌های سیستمی اپل دیده خواهد شد. به عنوان مثال، هوش مصنوعی می‌تواند خلاصه‌ای از صفحات وب را در سافاری تولید کرده و یا پاسخ‌های مرتبط و دقیقی را در بخش پیام‌ها و ایمیل‌ها ارسال کند.

هوش مصنوعی iOS 18 اپل

علاوه بر این، هوش مصنوعی قادر خواهد بود که از یک الگوریتم به خصوص برای مرتب‌سازی ایمیل‌ها و صندوق ورودی شما استفاده کند. حتی در بخش پیام‌ها شما می‌توانید به کمک هوش مصنوعی، خلاصه‌ای از اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را دریافت کنید.

در برنامه Photo یک‌سری ابزارهای ویرایش پیشرفته پدیدار خواهد شد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ابزار پاک‌کن هوشمند (Smart Eraser) اشاره کرد. عملکرد این ابزار درست مانند پاک‌کن برنامه Google’s Photos خواهد بود. پیشرفت‌های بزرگی در Siri و Xcode به وجود خواهد آمد. البته این ویژگی‌ها احتمالا سال آینده به صورت عمومی عرضه خواهند شد.

هوش مصنوعی اپل به این موارد خلاصه نمی‌شود و کاربردهای سرگرم‌کننده هم خواهد داشت. برای مثال، هوش مصنوعی مولد بسته به آنچه که می‌نویسید، شکلک‌هایی را در لحظه تولید خواهد کرد. بنابراین کاربران می‌توانند از ایموجی‌هایی استفاده کنند که خاص و منحصربه‌فرد هستند.

طبق گزارش‌ها، تکیه اپل برای برخی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، روی محاسبات ابری خواهد بود. علاوه بر این، گورمن، دخالت OpenAI در برخی از ابزارهای هوش مصنوعی iOS 18 را تایید کرده است.

با این حال، استفاده از فضای ابری می‌تواند به معنای نقض حریم خصوصی کاربران باشد. به همین دلیل است که اپل هنوز این مسئله را تایید نکرده و از طراحی محاسباتی محرمانه خود برای پردازش داده‌ها استفاده کرده و حتی کاربران را از نحوه استفاده از داده‌‌ها و اطلاعات آگاه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت‌های هوش مصنوعی iOS 18 اپل و نام انتخابی اپل برای این هوش مصنوعی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر