coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بیمه خسارت خودروهای اسپرت دستکاری شده را پرداخت نمی‌کند

بر اساس اعلام رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ هر نوع تغییر در ارکان خودرو تخلف محسوب شده و بیمه خسارت خودروهای اسپرت دستکاری شده را پرداخت نمی‌کند.سرهنگ علی‌اصغر شریفی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ هر نوع تغییر در ارکان خودرو را تخلف عنوان کرد و گفت بیمه خسارت خودروهای اسپرت دستکاری شده را پرداخت نمی‌کند.

او در این باره توضیح داد: «پدر و مادرها در جریان باشند که زمانی که فرزندتان وسیله نقلیه را از حالت استاندارد خارج می‌کند و تصادف رخ می‌دهد، این تصادف زمانی که کارشناس بیمه، کارشناس راهنمایی و رانندگی تشخیص بدهد که نقص فنی داشته، اگر به عنوان علت اصلی تشخیص داده شود، هزینه‌های بیمه‌ای هم افزایش می‌یابد.»


بیشتر بخوانید:


عدم حمایت بیمه از خودروهای اسپرت دستکاری شده

رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: «بالا بردن سطح خودرو، استفاده از رینگ و لاستیک‌های غیراستاندارد یا استفاده از نور غیراستاندارد (چه نور جلوی خودرو چه نور عقبی آن) به خصوص چراغ‌های زنون، مطلقا ممنوع است. اگر شخصی ارتفاع خودرو خود را کم یا زیاد کند، این موضوع نقص فنی محسوب شده و خودرو موردنظر برابر قوانین و مقررات اعمال قانون می‌شود.»

سرهنگ شریفی خاطرنشان کرد: «هرگونه تغییری که باعث کاهش ایمنی خودرو شود، نقص فنی محسوب می‌شود و ممنوع است. دلیل اصلی‌ای که پلیس با تغییرات خودروها برخورد می‌کند، افزایش امکان تصادف توسط برخی رانندگان است. به‌عبارت‌دیگر، ایجاد تغییرات در خودرو، ریسک تصادف و برخی اتفاقات دیگر را افزایش می‌دهد. با مشاهده و رویت این تخلفات ذکرشده، فرد متخلف مورد اعمال قانون و جریمه قرار می‌گیرد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خودروهای اسپرت  چیست؟لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر