coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تاکنون 30 همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است

بر اساس اعلام بانک مرکزی از ابتدای فروردین‌ماه امسال تا امروز (شنبه، نوزدهم خردادماه) ۲۹.۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان آن از سوی شبکه‌های بانکی پرداخت شده است.

براساس گزارش های منتشر شده،از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون شبکه بانکی ۴۵۷ همت به بیش از ۴ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۲۹ متقاضی در قالب تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرده است.بانک مرکزی امروز در خصوص میزان تسهیلاتی که تاکنون به متقاضیان پرداخت شده توضیح داد:«از ابتدای فروردین‌ماه امسال تا امروز (شنبه، نوزدهم خردادماه) مبلغ ۲۳.۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۲۵.۵ درصدی همراه بوده است.»

بیشتر بخوانید:نرخ سود بهره بین بانکی افزایش یافت

بر اساس اعلام این سازمان،در تاریخ ذکر شده، مبلغ ۶.۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری از سوی شبکه بانکی به متقاضیان اعطا شده است.در خصوص تسهیلات کمک ودیعه مسکن نیز از زمان ابلاغ مصوبه شورا در (تیرماه ۱۴۰۱) تا امروز، تعداد ۵۵۳ هزار و ۶۰۳ نفر تشکیل پرونده دادند که از این تعداد، ۴۸۰ هزار و ۴۱ نفر به مبلغ ۳۸.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر