coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بازیگران سریال آقای قاضی شعبه ۱۲۱ [بیوگرافی + عکس]

سریال آقای قاضی شعبه ۱۲۱ به کارگردانی سجاد مهرگان و بازی بهزاد خلج از شبکه دو پخش می‌شود. برای آشنایی با بازیگران سریال آقای قاضی شعبه ۱۲۱ با ما همراه شوید.

فصل دوم سریال «آقای قاضی» با نام «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به تهیه‌کنندگی سید حسام‌الدین حسینی ساخته شده است. بهزاد خلج همچون فصل اول این سریال، نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند. فصل جدید این مجموعه پربیننده، در قالب یک داستان نمایشی، به آموزش اصطلاحات حقوقی و زمان و نحوه استفاده از آن‌ها می‌پردازد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام ایرانی هستید، می‌توانید سریال آقای قاضی شعبه ۱۲۱ را پنجشنبه و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما تماشا کنید. در ادامه، زندگینامه و عکس بازیگران سریال آقای قاضی شعبه ۱۲۱ و خلاصه داستان این مجموعه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


بازیگران سریال آقای قاضی شعبه ۱۲۱

سریال «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» محصول مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما است که توسط مرکز هنری رسانه‌ای سلوک تهیه و تولید شده است. یکی از اهداف سریال آقای قاضی این است که با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

عکس بازیگران سریال آقای قاضی
بازیگران سریال آقای قاضی شعبه ۱۲۱

بهزاد خلج، جعفر جمشیدی، مسعود بهرامی، امین میری، کیومرث مرادی، سعید آرام، شقایق خاکی‌پور، مجید بهجت و بهنام شرفی نقش‌‌های اصلی سریال آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱ را ایفا می‌کنند. در کنار شخصیت‌های ثابت داستان، در هر قسمت این سریال بازیگران مهمان نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

مهدوی، مجری طرح سریال آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱ دریاره‌ی فیلمنامه‌ این مجموعه گفت: «فیلمنامه «آقای قاضی» هم تعداد قسمت‌های زیادی داشت و هم پیچیدگی‌هایی داشت. این پیچیدگی‌ها باعث شد زحمت بچه‌ها هم بیشتر شود.»

سجاد مهرگان درباره‌ی سریال آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱ گفت: «آقای قاضی» پروژه گرانی نبود و دلیل اینکه این عوامل حرفه‌ای دور هم جمع شدند این بود که کاری رفاقتی را پیش بردند. من و خلج چند سال است که با این نقش زندگی می‌کنیم، این نقش برای ما فراتر از یک سریال دراماتیک است و حس می‌کنیم مردم به آن نیاز داشتند. امیدوارم شما هم ببینید.»

بهزاد خلج

عکس بازیگران سریال آقای قاضی

بهزاد خلج در ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمد. او بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ در سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به نقش‌آفرینی پرداخت.

خلج علاوه بر بازی در نقش قاضی در سریال آقای قاضی که در سبک درام دادگاهی ساخته شده، نقش رسول در سریال پوست شیر و اسماعیل در حیثیت گمشده را ایفا کرده است.

بهزاد خلج تاکنون در سریال‌های مرز خوشبختی (۱۳۹۵)، محکومین (۱۳۹۶)، مانکن (۱۳۹۷–۱۳۹۸)، میدان سرخ (۱۴۰۰)، پوست شیر (۱۴۰۱)، آقای قاضی (۱۴۰۰)، حیثیت گمشده (۱۴۰۱) و آقای قاضی، شعبه ۱۲۱ (۱۴۰۳) و همچنین فیلم‌های آفتاب نیمه شب (۱۳۹۸)، گواهی امضا (۱۳۹۸)، کت چرمی (۱۴۰۱)، مجنون (۱۴۰۲) و تمساح خونی (۱۴۰۲) نقش‌آفرینی کرده است.

بهزاد خلج برای بازی در فیلم مجنون (۱۴۰۲) برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. او همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره مونولوگ و نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره اکشن آمریکا برای فیلم کوتاه مرد جعبه‌ای شده بود.

خلج در مصاحبه‌ای درباره‌ی ایفای نقش قاضی گفته بود: «آنچه در ذهنم چیده بودم با نگاه آقای مهرگان متفاوت است. من قاضی را منفعل، نگاه‌کننده و شنونده تصور می‌کردم ولی سجاد مهرگان برعکس بود. او می‌خواست ابعاد مختلف این آدم دیده شود یا به نوعی خاکستری باشد و با درایت مرا هدایت کرد.»

بهزاد خلج سال‌هاست ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین فیلم های کمدی ایرانی

کیومرث مرادی

بیوگرافی بازیگران سریال آقای قاضی
بیوگرافی بازیگران سریال آقای قاضی

کیومرث مرادی متولد ۲۴ شهریور ماه سال ۱۳۵۱ در تهران است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. مرادی همچنین فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری تهران است.

او از سال ۱۳۷۲ با کارگردانی تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد و تا کنون بیش از بیست نمایش، از جمله شهر بدون آسمان، خانه، رویای نیمه شب پاییز، رومئو و ژولیت، الکترا، مرگ و شاعر، ژولیوس سزار به روایت کابوس و شکلک را کارگردانی کرده است.

مرادی علاوه بر بازیگری و کارگردانی تئاتر، نمایش‌نامه‌نویس و استاد دانشگاه است. گفتنی است کیومرث مرادی مؤسس مدرسه تخصصی بازیگری و کارگردانی پادمآرت (کمپانی تئاتر امید ایران) است.

کیومرث مرادی افتخارات و جوایز بسیاری را در کارنامه‌ی هنری خود دارد که از میان آ‌نها می‌توان به جایزه بهترین بازیگر از سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر بین‌الملل فجر برای عاشقانه‌های خاورمیانه، جایزه بهترین نمایش خارجی در دهمین جشنواره تئاتر ملی دانشگاه تئاتر دهلی نو برای اجرای نمایش مرگ و شاعر و جایزه بهترین نمایش خارجی در نهمین جشنواره تئاتر ملی دانشگاه تئاتر دهلی نو برای اجرای نمایش ژولیوس سزار به روایت کابوس اشاره کرد.

امین میری

بازیگران سریال آقای قاضی

امین میری در سال 1358 در زاهدان متولد شد. او دانش‌آموخته‌ی رشته بازیگری است. وی فعالیت هنری خود را از سال 1372 با اجرا در تئاتر آغاز کرد. میری در سی سالگی با بازی در فیلم آینه‌های روبه‌رو به کارگردانی نگار آذربایجانی وارد سینما شد.

میری سال 1397 به عنوان مشاور لهجه و بازیگر در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار ایفای نقش کرد. او تا کنون در فیلم‌های بیرو، ابلق، لیپار، خون خدا و سریال‌های آچمز، کاتب اعظم و مجموعه نمایش خانگی سقوط ایفای نقش کرده است.

امین میری کارگردانی نمایش‌های شهرت مرگبار، با من حرف بزن، آیینه پشت سکوت، مستند احساس آبی مرگ، همه دزدها که دزد نیستند و نمایش مستند شلتر را در کارنامه‌ی هنری خود دارد.

از افتخارات امین میری می‌توان به سیزده دیپلم افتخار بازیگری در سطح استانی، منطقه‌ایی، کشوری و بین‌المللی، جایزه و نشان مسئولیت اجتماعی از شانزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر و جایزه بهترین کارگردانی و بهترین نمایش از سی‌و‌ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای نمایش شلتر در سال ۱۳۹۶ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی 

بهترین سریال های اکشن

بهنام شرفی

عکس بازیگران سریال آقای قاضی
عکس بازیگران سریال آقای قاضی

زندگینامه بازیگران سریال آقای قاضی ؛ شعبه ۱۲۱ را با بیوگرافی بهنام شرفی به پایان می‌رسانیم. شرفی زاده‌ی بیست‌ودو مهر ماه سال۱۳۶۰ در تهران است. وی دانش‌آموخته مقطع کاردانی رشته روابط عمومی و کارشناسی رشته هنرهای نمایشی گرایش تئاتر کاربردی است. او با حضور در کلاس‌های استاد سمندریان، تکنیک‌های بازیگری را آموخت.

بهنام شرفی از سال ۱۳۷۹ با اجرا تئاتر در زادگاه مادری خود ملایر فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد. وی با اجرای قوی و مسلط خود در تئاتر درخشید و توانست در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در بخش تئاتر خیابانی برای نمایش اعترافات یک مستأجر شود. او همچنین در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در بخش مسابقه تئاتر ایران – الف برای بازی در نمایش آبی مایل به صورتی شد.

شرفی با بازی در سریال کامیون سید مسعود اطیابی به شهرت رسید. او در آثار بسیاری از جمله فیلم‌های بی‌خود و بی‌جهت، خیابان خیلی خلوت، بالش نرم، برادو، سریال‌های سال‌های دور از خانه، بچه مهندس 4، تازه وارد و جیران به ایفای نقش پرداخته‌ است.

بهنام شرفی علاوه بر بازیگری به عنوان کارگردان، نمایشنامه‌نویس و مدیر صحنه نیز در عرصه‌ی هنر فعالیت می‌کند.

خلاصه داستان سریال آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱

پس از پرداختن به بیوگرافی بازیگران سریال آقای قاضی ؛ شعبه ۱۲۱، سراغ قصه‌ی این مجموعه درام مستند می‌رویم که با ماجراهای متفاوت به جنبه‌های مختلفی از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

یکی از تفاوت‌های فصل دوم سریال «آقای قاضی» با فصل نخست آن این است که در قسمت اول با جنبه‌هایی از زندگی شخصیت اصلی سریال آشنا خواهیم شد. همچنین در این فصل، روایت برخی رخدادها، در راهروها و فضاهای پیرامونی صحن دادگاه انجام می‌شود.

بازیگران سریال آقای قاضی

در هر اپیزود از سریال آقای قاضی، دو فرد یا گروه شاکی و متشاکی (شکایت کیفری) یا خواهان و خوانده (شکایت حقوقی) وارد دادگاه می‌شوند و بعد از بیان مطالبشان، قاضی حکم را صادر می‌کند. موارد شکایت، موضوع‌های مختلفی مثل سرقت، ضرب و شتم، خیانت در امانت، آزار کلامی و دیگر مضامین حقوقی را دربرمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های کره ای

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

عوامل تولید سریال آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱

  • سرپرست نویسندگان: سید محمد حسینی
  • کارگردان: سجاد مهرگان
  • تهیه‌کننده: سید حسام‌الدین حسینی
  • مجری طرح: میثم مهدوی‌راد
  • دستیار کارگردان: نرجس ابراهیمی
  • مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی
  • تدوین: حسین نشاطی
  • طراح صحنه: محسن نصراللهی
  • مدیر فیلمبرداری: محمد رحیمی
  • مدیر صدابرداری: سعید احمدی
  • مدیر تولید: عباس فراهانی
  • انتخاب بازیگر و بازیگردان: کیومرث مرادی
  • مدیر پروژه: حسین فریدون‌جاه
  • مشاور قضایی: مهدی رنجگری
  • مشاور حقوقی: بهنام مبصری
  • طراح گریم: شهرام توانایی
  • طراح لباس: آیدا هاشمی
  • برنامه ریز: فرید مرزوقی و سیاوش رمضانلو
  • مدیر تدارکات: مهرداد بابایی
  • عکاس: مجید قوامی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال آقای قاضی شعبه ۱۲۱ نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

بهزاد خلج، جعفر جمشیدی، مسعود بهرامی، امیر میری، کیومرث مرادی، سعید آرام، شقایق خاکی‌پور، مجید بهجت و بهنام شرفی نقش‌‌های اصلی سریال آقای قاضی شعبه ۱۲۱ را ایفا می‌کنند.

سریال آقای قاضی شعبه ۱۲۱ چند قسمتی است؟

این سریال در 50 قسمت 45 تا 50 دقیقه‌ای به کارگردانی سجاد مهرگان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال آقای قاضی شعبه ۱۲۱ چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های درام ایرانی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر