coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

10 گوشی پرطرفدار هفته 23 میلادی معرفی شدند؛ گلکسی A55 در صدر

احتمالا برای شما هم جالب است که 10 گوشی پرطرفدار دنیا کدامند؟ یا اینکه کاربران از چه محصولاتی بیشتر راضی بوده‌اند، بنابراین در ادامه با ما همراه داشید.بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گلکسی A55 بار دیگر در صدر جدول گوشی‌های پرطرفدار هفته قرار گرفت. گلکسی اس 24 اولترا نیز در رتبه دوم این جدول جای گرفته است.


بیشتر بخوانید:


معرفی 10 گوشی پرطرفدار

بعد از سامسونگ نوبت به شیائومی می‌رسد. گزارش‌ها حاکی از آن است که ردمی نوت 13 پرو یکی از بهترین گوشی های میان رده 2024 در رده سوم و ردمی 13 در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

گلکسی A15 رتبه پنجم را به خود اختصاص داد و ردمی نوت 13 در رتبه ششم قرار گرفت. شاید کمی دور از ذهن باشید اما آیفون 15 پرو مکس اپل اکنون در جایگاه هفتم قرار دارد.

اینفینیکس GT 20 Pro  نیز به رتبه هشتم سقوط کرده و پس از آن هم پوکو اف 6 در رده نهم قرار دارد. جالب اینجا است که پوکو اف 6 پرو کلا از لیست ده گوشی پرطرفدار خارج شده و جایگاه خود را به گلکسی A35 تحویل داده است.

البته جای خالی ویوو S19 پرو هم در این لیست احساس می‌شود. آنطور که مشخص است این گوشی هوشمند هم نتوانسته جایگاه خود را در لیست پرطرفدارها حفظ کند. البته گلکسی A35  هم جایگاه محکمی ندارد. باید منتظر ماند و دید چه محصولی جایگزینش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره 10 گوشی پرطرفدار هفته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر