coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اپل از watchOS 11 با قابلیت‌های جدید رونمایی کرد

اپل از watchOS 11 با قابلیت‌های جدیدی مانند روزهای استراحت برای فعالیت‌ها، اهداف روزانه سفارشی، اپلیکیشن Vitals و بیشتر رونمایی کرد.سال گذشته، watchOS 10 یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های اپل واچ بود. امروز در رویداد WWDC، اپل از نسخه جدید و اصلی امسال اپل واچ رونمایی کرد: watchOS 11.


بیشتر بخوانید:


معرفی ویژگی‌های جدید watchOS 11

با اینکه watchOS 11 به اندازه نسخه قبلی امکانات جدید ندارد، اما با بهبودهای مفیدی همراه است که تجربه شما از اپل واچ را به‌ویژه در حوزه سلامت و تناسب اندام بهتر می‌کند.

در اینجا به برخی از ویژگی‌های جدید watchOS 11 که در پاییز امسال عرضه خواهد شد، اشاره می‌کنیم:

ارتقاء حلقه‌های فعالیت: روزهای استراحت و اهداف روزانه سفارشی

در watchOS 11 می‌توانید روزهای استراحت داشته باشید بدون اینکه رشته کامل شدن حلقه‌های فعالیت شما قطع شود. در گذشته، حتی اگر به دلیل بیماری یا عوامل دیگری نیاز به استراحت داشتید، رشته حلقه‌های فعالیت شما قطع می‌شد.

همچنین اکنون می‌توانید اهداف حلقه‌های فعالیت خود را برای روزهای مختلف هفته تنظیم کنید. به این صورت که در روزهایی که توان بیشتری دارید اهداف بالاتری تعیین کنید و در روزهای دیگر اهداف واقع‌بینانه‌تری بگذارید.

ارتقاء حلقه‌های فعالیت

 بهبود تمرینات با Training Load

با استفاده از Training Load، اپل اکنون میزان تلاش شما پس از هر تمرین را برآورد می‌کند. این ارزیابی با استفاده از داده‌های حیاتی شما در طول جلسه تمرین انجام می‌شود تا به شما کمک کند بفهمید کجا می‌توانستید بیشتر تلاش کنید یا کمتر فشار بیاورید.

نکته جالب در مورد Training Load این است که می‌توانید به صورت دستی آن را پس از تمرین تنظیم کنید تا سیستم اپل بهتر بتواند توصیه‌ها و پیش‌بینی‌های هوشمندانه‌تری در مورد توانایی شما در آینده ارائه دهد.

 بهبود تمرینات با Training Load

 چهره ساعت عکس با انتخاب هوشمند

اپل در watchOS 11 چهره ساعت عکس را ارتقاء داده تا همیشه بهترین عکس‌ها را بدون نیاز به تلاش شما برای پیدا کردن آنها نمایش دهد. اپل از هوش مصنوعی watchOS برای نمایش بهترین عکس‌ها استفاده می‌کند تا شما را شگفت‌زده و خوشحال کند.

اپلیکیشن Vitals برای ردیابی بهتر سلامت

معرفی اپلیکیشن Vitals راهی جدید برای مشاهده داده‌های سلامت شما و گرفتن تصمیمات مهم در مورد سلامت و تناسب اندام است.

اپلیکیشن Vitals برای ردیابی بهتر سلامت

ویجت‌های تعاملی برای انجام اقدامات راحت‌تر

سال گذشته اپل ویجت‌های watchOS را با دکمه کناری بهبود داد و اکنون این ویجت‌ها قدرتمندتر شده‌اند. watchOS 11 ویجت‌های اپل واچ را تعاملی کرده تا بتوانید با یک ضربه کارهای مفیدی انجام دهید. برای مثال، ویجت Home به شما امکان می‌دهد چراغ‌های خود را به راحتی روشن و خاموش کنید.

ویجت‌های تعاملی برای انجام اقدامات راحت‌تر

این به‌روزرسانی‌ها نشان‌دهنده تمرکز اپل بر بهبود قابلیت‌های سلامت و راحتی استفاده از اپل واچ است. منتظر عرضه watchOS 11 در پاییز امسال باشید تا از این امکانات جدید بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید:

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر