coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

دستگاه‌های سامسونگ که ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) را دریافت می‌کنند

به‌روزرسانی One UI 6.1 یک آپدیت بسیار هیجان‌انگیز است که بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) و همچنین برخی ویژگی‌های غیرهوش مصنوعی جالب را به ارمغان می‌آورد. با این حال، ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی تنها برای دستگاه‌های خاصی از گلکسی در دسترس خواهند بود و بیشتر دستگاه‌ها این ویژگی‌ها را دریافت نخواهند کرد. در اینجا لیست دستگاه‌هایی که این ویژگی‌ها را دریافت می‌کنند آماده که در یک مجموعه جمع‌آوری شده‌اند.

تکراتو در مطلب با عنوان معرفی دستگاه‌های سامسونگ که آپدیت One UI 6.1 را دریافت می‌کنند، لیست کامل گوشی‌ها و تبلت‌هایی که با نسخه آخر بروزرسانی این شرکت آپدیت خواهند شد را آورده است. در صورتیکه یکی از کاربران سامسونگ هستید می‌توانید در این لیست مدل گوشی خود را جستجو کرده و در صورتیکه در آن لیست بود نسبت به بروزرسانی اقدام کنید.


بیشتر بخوانید:


دستگاه‌های دریافت‌کننده ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی AI

در میان محصولات متنوع و بزرگ سامسونگ که بسیاری از آنها جزء بهترین گوشی های 2024 نیز هستند، دستگاه‌های پرچمدار قطعا ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی AI را دریافت خواهند کرد. اما تنها گوشی‌های رده بالا نیستند که با آپدیت نسخه آخر سیستم‌عامل سامسونگ از این فناوری بهره خواهند برد. در لیست زیر علاوه بر گوشی‌های پرچمدار برخی گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه که بسیاری از آنها در لیست بهترین گوشی‌های میان‌رده 2024 هستند نیز دیده می‌شوند.

گوشی‌های پرچمدار دریافت‌کننده گوشی مصنوعی گلکسی AI شامل: گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس، گلکسی S24 اولترا، گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس، گلکسی S23 اولترا، گلکسی S23 FE، گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس، گلکسی S22 اولترا، گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس، گلکسی S21 اولترا می‌شوند.

گوشی‌های تاشو سامسونگ نیز هوش مصنوعی سامسونگ را دریافت خواهند کرد. ویژگی‌های برخی از این دستگاه‌ها را می‌توانید در لیست بهترین گوشی های تاشو و بهترین گوشی های سامسونگ 2024 مطالعه کنید. گوشی‌های تاشویی که گلکسی AI ویژگی‌های جالبی به آن اضافه خواهد کرد شامل: گلکسی Z Fold 5، گلکسی Z Flip 5، گلکسی Z Fold 4، گلکسی Z Flip 4، گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 می‌شوند.

برخی از بهترین تبلت های سامسونگ 2024 نیز قرار است از هوش مصنوعی گلکسی بهره‌مند شوند که شامل: گلکسی Tab S9، گلکسی Tab S9 پلاس، گلکسی Tab S9 اولترا، گلکسی Tab S8، گلکسی Tab S8 پلاس و گلکسی Tab S8 اولترا می‌شوند.

ویژگی‌های Galaxy AI که دستگاه‌های نامبرده از آن بهره‌مند خواهند شد عبارتند از:

1. Circle to Search با گوگل: امکان جستجو برای هر چیزی که روی صفحه نمایش می‌بینید با کشیدن دایره دور آن.

2. Slow-Mo فوری: نمایش هر ویدیو به صورت آهسته با نگه داشتن انگشت روی ویدیو.

3. Photo Assist: ویرایش تصاویر با حرکت دادن اشیا و افراد در تصویر.

4. Live Translate: ترجمه زنده مکالمات تلفنی به زبان مورد نظر شما.

5. Writing Assist: ترجمه متون یا تغییر سبک نگارش متون در اپلیکیشن کیبورد سامسونگ.

6. Note Assist: کمک به فرمت‌بندی و خلاصه‌سازی یادداشت‌ها.

7. Browser Assist: تولید خلاصه کوتاه از صفحات وب و ترجمه آن‌ها.

8. Voice Recording Assist: رونوشت و خلاصه‌سازی ضبط‌ها.

9. Generative Wallpaper: ایجاد تصاویر پس‌زمینه سفارشی.

اگر دستگاه شما ویژگی هوش مصنوعی را دریافت نمی‌کند، نگران نباشید، زیرا آپدیت One UI 6.1 همچنان شامل بهبودهای کوچک و ویژگی‌های جدیدی مانند حفاظت بیشتر از باتری، بهبود جستجوی گالری، و ویجت‌های جدید صفحه قفل می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر