coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بازیگران سریال در بندون [بیوگرافی + عکس]

این شب‌ها مجموعه در بندون با بازی هومن برق‌نورد و امیرحسین رستمی از شبکه سه پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و بازیگران سریال در بندون با ما همراه شوید.

سریال طنز در بندون به کارگردانی حسن لفافیان ساخته شده و توسط محمدحسن رعیت‌پور، حامد غضنفری آبکنار، مسعود غزنچایی، محراب توکلی و امیرحسین حمیدی به نگارش درآمده است. هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سیاوش چراغی‌پور، ساعد هدایتی و رضا کریمی بازیگران مطرحی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کمدی ایرانی هستید، می‌توانید سریال در بندون را هر شب حوالی ساعت 20:30 از شبکه سه تماشا کنید. در ادامه، زندگینامه و عکس بازیگران سریال در بندون و همچنین بیوگرافی کارگردان و خلاصه داستان این مجموعه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


بازیگران سریال در بندون

سریال در بندون، یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های تلویزیون است که تهیه‌کنندگی آن را امیرمهدی پوروزیری بر عهده دارد. این مجموعه‌ی کمدی خانوادگی درام جایگزین سریال طنز بدل شده است که بنا به دلایلی پخش آن متوقف شد.

 بازیگران سریال در بندون
بازیگران سریال در بندون

تیتراژ سریال در بندون توسط پژمان ابوالقاسمی ساخته شده است. در این مجموعه طنز علاوه بر هنرمندان مطرحی که ابتدای نوشتار نام بردیم، بازیگرانی توانمند از جمله سامان دارابی، سید مهرداد ضیایی، امید روحانی، محمدعلی سلیمان تاش، نوشین تبریزی، فرزانه سهیلی، مرضیه صدرایی و عباس محبوب نیز به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

امیرحسین رستمی

بیوگرافی بازیگران سریال در بندون

زندگینامه بازیگران سریال در بندون را با امیرحسین رستمی آغاز می‌کنیم که در این مجموعه نقش منوچهر را ایفا می‌کند. امیرحسین رستمی در دوازدهم بهمن ماه سال 1354 در تهران به دنیا آمده است. او دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد است و به واسطه پیمان قاسم‌خانی برای بازی در سریال شمس‌العماره معرفی شد. او با بازی در این سریال در نقش شکور به شهرت رسید.

رستمی در آثار بسیاری از جمله مرد هزار چهره، وضعیت سفید، آسمان همیشه ابری نیست، دختران حوا، یه تیکه زمین، پژمان، آخرین بازی، یادداشت‌های یک زن خانه‌دار، لیسانسه‌ها، آچمز، فوق لیسانسه‌ها، صفر بیست و یک، اسپاگتی در هشت دقیقه، فقط چشم‌هاتو ببند، رئیس، خاک آشنا، یک عاشقانه ساده، عملیات مهد کودک، نهنگ عنبر، یک دزدی عاشقانه، قاتل اهلی، گیج‌گاه، آهنگ دو نفره، قهوه تلخ، همسایه‌ها، شتر مرغ، شهرزاد، ساخت ایران ۲ و هشتگ خاله سوسکه به نقش‌آفرینی پرداخته است.

خوش پوشی برای رستمی اهمیت ویژه‌ای دارد. او عاشق طبیعت، فصل بهار و تابستان، گل و ورزش‌هایی مانند شنا و تنیس است.

امیرحسین رستمی ازدواج کرده است و یک پسر به نام آرشیا دارد. وی مدیر یک شرکت بازرگانی و جوان‌ترین عضو اتاق بازرگانی ایران و امارات است. رستمی از سال 1384 وارد عرصه مدلینگ شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های قدیمی ایرانی قبل از انقلاب

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی

هومن برق‌نورد

 بازیگران سریال در بندون
بیوگرافی بازیگران سریال در بندون

هومن برق‌نورد در پنجم دی ماه سال ۱۳۴۸ در تهران به دنیا آمد. مادر او شاعر و پدرش مهندس است. هومن دو خواهر دارد که یکی از آن‌ها دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی سینماست و دیگری استاد نقاشی است و خارج از کشور زندگی می‌کند.

برق نورد دیپلم برق دارد و بازیگری را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده است. وی در هیچ کلاسی بازیگری شرکت نکرده و به صورت تجربی بازیگری را آموخته است. برق‌نورد در سال ۱۳۷۴ با مجموعه ابووهیب بهلول، وارد قاب تلویزیون شد و 11 سال بعد با ایفای نقش در فیلم یک تکه نان به کارگردانی کمال تبریزی، بازی در سینما را تجربه کرد.

او در سال 1392 در سریال مناسبتی ماه رمضان با نام دودکش به همراه بهنام تشکر به نقش‌‎آفرینی پرداخت و بازی او مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت.

هومن برق‌نورد در آثار بسیاری از جمله سریال‌های پرده نشین، دودکش، دزد و پلیس، زمانه، در مسیر زاینده رود، ساختمان پزشکان و فیلم‌های سینمایی لونه زنبور، آرایش غلیظ، جیب بر خیابان جنوبی و آدم آهنی بازی کرده است.

فرزانه سهیلی

 بازیگران سریال در بندون

فرزانه سهیلی متولد یکم فروردین ماه سال 1365 در اصفهان است. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری است. او بازیگری را از سیزده سالگی با اجرای تئاتر آغاز کرد. اولین بازی او مربوط به نمایشی به نام نقل آخر نوشته محمدرضا آریانفر بوده است.

فرزانه سهیلی سال 99 با بازی در فیلم صحنه زنی ساخته‌ی علیرضا صمدی، در کنار بازیگران مطرحی از جمله مهتاب کرامتی، بهرام افشاری و لیندا کیانی، اولین تجربه سینمایی خود را کسب کرد.

او علاوه بر بازیگری، نویسندگی می‌کند و در چند سریال شبکه استانی به عنوان نویسنده حضور داشته است. او درباره آغاز نویسندگی می‌گوید: «اولین اتفاق جدی که در نمایشنامه نویسی برایم رخ داد، نمایشنامه «به مرام مرگ داداش خوش آمدید» بود که خودم جرئت نکردم آن را بنویسم. من طراح، ایده و شخصیت‌های این نمایشنامه را به‌طور کامل نوشتم و به خانم سلما رفیعی دادم تا ایشان متن را بنویسند.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2024

بهترین سریال های کره ای 2024

سیاوش چراغی‌پور

 بازیگران سریال در بندون
عکس بازیگران سریال در بندون

سیاوش چراغی‌پور در یکم فروردین ماه سال 1342 در قصرشیرین به دنیا آمد. او دوره بازیگری را با هنرکنده آناهیتا زیر نظر مصطفی اسکویی شروع کرد. او متاهل است و دو فرزند دختر به نام‌های خورشید و باران دارد.

چراغی‌پور فعالیت حرفه‌ای را از سال 1380 با فیلم من ترانه پانزده سال دارم آغاز کرد و در سال 1397 با بازی در سریال پربیننده‌ی لیسانسه‌ها و بچه مهندس به شهرت رسید.

ما همه با هم هستیم (۱۳۹۷)، ترانه (۱۳۹۶)، لونه زنبور (۱۳۹۶)، موریانه (۱۳۹۶)، سرو زیر آب (۱۳۹۶)، ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا (۱۳۹۵)، آبجی (۱۳۹۴)، لانتوری (۱۳۹۴)، ایران برگر (۱۳۹۳)، جامه دران (۱۳۹۳)، دلم می خواد (۱۳۹۳) و ماهی و گربه (۱۳۹۲) برخی از فیلم‌های سینمایی هستند که چراغی‌پور در آن‌‌ها به نقش‌آفرینی پرداخته است.

سیاوش چراغی‌پور برنده جوایز بسیاری از جمله جایزه سوم بهترین بازیگر مرد در جشنواره تئاتر خیابانی برای نمایش حسن سیاه، جایزه نمایش برگزیده جشنواره عروسکی برای نمایش خروس بلا و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد در بیست‌وششمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم همیشه پای یک زن در میان است، شده است.

سامان دارابی

عکس بازیگران سریال در بندون

سامان دارابی زاده‌ی سال ۱۳۶۱ در تهران است. وی دانش‌آموخته مقطع فوق‌لیسانس رشته کارگردانی است. او همزمان با کار، درحال گذراندن دوره‌های مختلف در این رشته و ارتقای سطح دانش و مهارت خود است.

دارابی از سال 1380 بازیگری را با تئاتر شروع کرد. او تاکنون در نمایش‌های بسیاری ایفای نقش کرده است. وی با بازی در سریال گسل، با نقش شوکت و تکیه کلام «بچه زرنگ تیرونی» به شهرت رسید. او پس از این مجموعه در چندین سریال دیگر به ایفای نقش پرداخته است. دارابی در کنار بازیگری، در آموزشگاه سینمای ایران تدریس می‌کند.

سامان دارابی درباره‌ی سخت‌گیری برای انتخاب‌ نقش‌هایش گفته است: «همیشه برای انتخاب نقش‌هایم در تئاتر که تماشاگر کمتری هم دارد سعی می‌کردم نقش تکراری بازی نکنم چه برسد به تصویر که با توجه به میزان مخاطبش این انتخاب سخت‌‌تر هم می‌شود. تا جایی که دست خودم است سعی می‌کنم انتخاب‌های خوبی داشته باشم که مخاطبان راضی باشند و این مهم‌تر از همه چیز است.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2024

بهترین سریال های HBO در سال 2024

ساعد هدایتی

 زندگینامه بازیگران سریال در بندون
بازیگران در بندون

بیوگرافی بازیگران سریال در بندون را معرفی ساعد هدایتی ادامه می‌دهیم. وی در نوزدهم فروردین ماه سال ۱۳۳۴ در رشت به دنیا آمده است. او فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۴۹ با استودیو پارس فیلم آغاز کرد و در فیلم‌هایی چون آب‌نبات‌چوبی و جنگجویان کوچولو بازی کرد.

هدایتی پس از سال‌ها دوری از فضای هنری، در سال ۱۳۷۸ به طور اتفاقی مهران مدیری را در بیمارستان محل کارش دید و در آنجا از سابقه کار خود در دهه پنجاه گفت. سپس مدیری او را به مشاور اول خود (دانیال شهیدی) معرفی کرد و این آشنایی به همکاری طولانی آن‌ها از جمله نقش‌آفرینی هدایتی در سریال‌های پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، مرد هزارچهره، قهوه تلخ و در حاشیه انجامید.

ساعد هدایتی همچنین در فیلم‌هایی از جمله ارثیه فامیلی، پیشی میشی، لازانیا، بازگشت به آینده، آژانس ازدواج، ورود زنده‌ها ممنوع، حلقه‌های ازدواج، لج و لجبازی، شبانه روز، هر چی تو بخوای، سرتو بدزد رفیق، قلقلک و توکیو بدون توقف نقش‌آفرینی کرده است.

مهرداد ضیایی

 بازیگران سریال در بندون

مهرداد ضیایی در دهم تیر ماه سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌های مهندسی منابع طبیعی و روزنامه‌نگاری است. ضیایی در ۲۱ سالگی به طور حرفه‌ای نویسندگی را آغاز کرد و نوشته‌هایش در نشریات محلی گیلان چاپ می‌شد. پس مدتی ساکن تهران شد و در موسسه سروش برای کودکان و نوجوانان نوشت.

سید مهرداد ضیایی از نوزده سالگی با بازی در تئاتر «آی‌ کی اونجاست؟» کار خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد. اولین تجربه تصویری وی بازی در فیلم شب دهم به کارگردانی جمال شورجه است.

او علاوه بر بازی در فیلم‌ها و سریال‌های موفق تلویزیونی، نویسندگی را با شعر، داستان، و گاهی نوشتن درباره محیط زیست ادامه داد. ایشان در سال ۱۳۹۶ مجموعه شعرهایش را در کتابی با نام مرا به پیراهنت بسپار به چاپ رسانده است.

سید مهرداد ضیایی با مهرداد ضیایی (اهل اصفهان) که او هم بازیگر است، تشابه اسم و فامیلی دارد. این دو هنرپیشه در شش مجموعه‌ی پرده عجایب، بی‌گناهان، مختارنامه، یادآوری، برادر و تاریکی شب روشنایی روز، به طور همزمان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ضیایی با ژیلا تقی‌زاده (داستان نویس و نقاش) ازدواج کرد که ثمره‌ی زندگی موفق آن‌ها یک دختر بنام افروز است. همسر ایشان در سال 1399 پس از 21 سال مبارزه با سرطان درگذشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2024

بهترین سریال های 2023

نوشین تبریزی

 بازیگران سریال در بندون
زندگینامه بازیگران سریال در بندون

نوشین تبریزی متولد دهه‌ی 50 است. او فعالیت هنری را از تئاتر آغاز کرد. تبریزی تاکنون در سریال‌های حرفه‌ای، روزی روزگاری مریخ، مهمانی از کارائیب و جوجه تیغی بازی کرده است. او همچنین در سریال «ساخت ایران ۳» در نقش عاطفه، دختر خاله غلام جلوی دوربین رفت که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

تبریزی علاوه بر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی هم می‌کند. او فیلمنامه‌نویسی سریال قهر و آشتی را نیز برعهده داشته است. وی همچنین عضو هیئت انتخاب بخش نمایشنامه نویسی کنگره «محمد (ص) پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر» نیز بوده است.

نوشین تبریزی همسر افشین سلیمان‌پور (هنرپیشه و مدرس تئاتر) بود. سلیمان‌پور در ۲۹ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به دلیل ایست قلبی درگذشت.

امید روحانی

 بازیگران سریال در بندون

امید روحانی در بیست‌و‌یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۰ در تهران به دنیا آمد. وی مدرک پزشکی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدرک تخصصی بی‌هوشی را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرده است.

روحانی پزشک، منتقد فیلم و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است و به عنوان منتقد و نویسنده با ماهنامه سینمایی فیلم همکاری داشته‌ است. او با بازی در مجموعه طنز ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت به شهرت رسید.

امید روحانی تا کنون در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری از جمله باد و شقایق، میکس، کارگران مشغول کارند، مینای شهر خاموش، دایره زنگی، تردید، سن پطرزبورگ، به امید دیدار، گناهکاران، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، آوازه خوان طاس، ۵۰ کیلو آلبالو، سه ماهی، اروند، خرگیوش، نارنجی‌ پوش، پاستاریونی، تراژدی، جشن دلتنگی، چاقی، هزارپا، تگزاس ۲، آقای سانسور، حمال طلا، صحنه زنی ، جوجه تیغی، برای مرجان و دینامیت به نقش‌آفرینی پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های کره ای

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

مرضیه صدرایی

 بازیگران سریال در بندون
عکس بازیگران سریال در بندون

مرضیه صدرایی در سال ۱۳۵۰ در اراک به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته ادبیات دراماتیک تئاتر از دانشگاه آزاد اراک است. او سال ۱۳۷۲ همزمان با ورود به دانشگاه، بازیگری را از تئاتر آغاز کرد. نقش‌آفرینی او در نمایش نگار در پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ۴ کشور در سمنان جایزه مقام دوم بازیگری و دپیلم افتخار را از دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر فجر برایش به ارمغان آورد.

مرضیه صدرایی در نمایش‌های زیرزمینی‌ها، کوپن، سینگل شات و وصیت نامه خانم سارا به ایفای نقش پرداخته است.

نخستین کار تصویری مرضیه صدرایی نقد خنده بود که با اجرای محمد صالح‌علاء در اواخر دهه ۷۰ از شبکه سه سیما پخش شد. صدرایی در سال ۱۳۷۹ به‌سراغ رادیو و دوبله رفت. گویندگی در فیلم‌ها و سریال‌های راز، پزشک دهکده، ۲۴، گربه سگ، آرماگدون، یتیم خانه و لانه خرگوش از جمله فعالیت‌های او در هنر دوبله است.

از آثار کارنامه هنری مرضیه صدرایی می‌توان فیلم‌های زندان زنان، بدهکاران به بهشت نمی‌روند، به من نگو قراضه، پاشنه بلند، حدس بزن چه کسی برای عید می‌آید و سریال‌های روزهای زندگی، میانبر، محله گل و بلبل، برنا، روزهای بهتر (چادر گلدار) و از اینجا تا اونجا را نام برد.

رضا کریمی

 بازیگران سریال در بندون

بیوگرافی بازیگران سریال در بندون را با رضا کریمی به پایان می‌رسانیم که متولد یکم بهمن ماه سال ۱۳۵۶ در اراک است. او در دبیرستان شهید بهشتی اراک، تحصیلات متوسطه خود را در رشته تجربی به پایان رساند. کریمی در دبیرستان در مناسبت‌های مختلف، کارهای هنری از جمله نمایش‌های طنز برای دانش‌آموزان اجرا می‌کرد. اکنون او دانش‌آموخته‌ی رشته بازیگری تئاتر است و از سال ۱۳۷۸ به شکل حرفه‌ای، کار خود را در رشته‌ی بازیگری تئاتر آغاز کرد.

رضا کریمی برای اولین بار در سال ۱۳۸۴ با بازی درسریال پربیننده‌ی شب‌های برره شناخته شد. او در سال‌های فعالیت خود در آثار بسیاری به نقش‌آفرینی پرداخته است.

از آثار کارنامه هنری او می‌توان به انتقال، باج، خوب بد جلف، شب های برره، جایزه بزرگ، چارخونه، مسافران، ساختمان پزشکان، دزد و پلیس، پژمان، تاکسی پلیس، شمعدونی، گشت ویژه، گسل، آچمز و هیولا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جنایی کره ای

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

خلاصه داستان سریال در بندون

پس از پرداختن به زندگینامه بازیگران سریال در بندون سراغ قصه‌ی این مجموعه کمدی خانوادگی می‌رویم که داستان جذاب آن در دهه پنجاه می‌گذرد.

 بازیگران سریال در بندون

در خلاصه داستان سریال در بندون آمده است: «داوود و منوچهر به شهری دور افتاده تبعید می‌شوند. آن‌ها در این شهر با ماجراهای گوناگونی روبه‌رو می‌شوند.»

کارگردان سریال در بندون

حسن لفافیان کارگردان سریال در بندون، متولد سال 1347 در مشهد است. او در زاهدان بزرگ شد و از 14 سالگی به عضویت مرکز هنرهای نمایشی استان سیستان و بلوچستان درآمد و با تنها گروه نمایشی اداره تئاتر همکاری خود را آغاز کرد. وی در همین زمان در تئاترهای دانش‌آموزی نیز در رشته‌های بازیگری، کارگردانی و نویسندگی کار می‌کرد.

لفافیان در 18 سالگی به عضویت انجمن سینمای جوانان زاهدان درآمد و فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم‌های کوتاه 8 میلی‌متری شروع ‌کرد. وی در این مدت 9 فیلم 8 میلی‌متری ساخت که از جمله آنها می‌توان به لیلا، پرستوها اومدن، تا نبض حسین صبح و عین خزان دور برگ اشاره کرد.

 بازیگران سریال در بندون

این کارگردان باتجربه در سال 1365 نمایش عکس یادگاری، به کارگردانی سلمان فارسی صالح زهی را با گروه نمایشی استان سیستان و بلوچستان در تئاتر فجر در تهران اجرا کرد.

حسن لفافیان در سال 1367 در رشته سینما در دانشگاه هنر قبول شد و تحصیل در این رشته را در تهران در گرایش کارگردانی به پایان رساند. وی در دوره‌ی تحصیل 3 فیلم دانشجویی 16 میلی‌متری ساخت و یک فیلم بلند به نام نگهبان را نیز برای کمیته انقلاب اسلامی و نیز یک فیلم نیمه بلند 16 میلی‌متری دیگر به نام لحظه‌های گمشده، برای مرکز مستند و سینمای تجربی تهیه کرده است. او پس از طی دوران سربازی، یک برنامه به صورت گزارش بنام «نگاه دوم» را برای شبکه دوم سیما در 10 قسمت کارگردانی کرد.

حسن لفافیان در کارنامه هنری خود، کارگردانی فیلم‌های بسیاری از جمله آخرین مهلت، ملاقات غیرممکن، آبی عمیق، بر فراز مهر و بازی مهره سفید را دارد. او در سریال‌های حکم رشد، کلبه ای در مه و به رنگ خاک، به‌‌عنوان بازیگر حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای تاریخی

بهترین سریال های کره ای کمدی

عوامل سریال دربندون

  • کارگردان: حسن لفافیان
  • نویسندگان: محمدحسن رعیت‌پور، حسن غضنفری، محراب توکلی، مسعود غزنچایی و امیرحسین حمیدی
  • تهیه‌کنندگان: امیرمهدی پوروزیری و سجاد نصرالهی‌نسب

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال در بندون نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سیاوش چراغی‌پور، ساعد هدایتی، رضا کریمی، سامان دارابی، سید مهرداد ضیایی، امید روحانی، محمدعلی سلیمان تاش، نوشین تبریزی، فرزانه سهیلی، مرضیه صدرایی و عباس محبوب به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال در بندون چند قسمت است؟

این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی حسن لفافیان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال در بندون چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های طنز ایرانی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر