coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس 13 (OnePlus 13) به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

گوشی پرچمدار وان پلاس 13 از تنظیمات دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. این گوشی بلافاصله پس از معرفی وان پلاس ایس 3 پرو، وارد بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود که کمپانی وان پلاس ماه آینده (ژوئیه) از گوشی پرچمدار وان پلاس ایس 3 پرو با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام در چین رونمایی کند. پس از معرفی شدن این گوشی، نوبت به نسل بعدی پرچمداران این شرکت یعنی OnePlus 13 می‌رسد که زمان عرضه آن برای اکتبر سال جاری پیش‌بینی شده است.

حال، افشاگری به نام Digital Chat Station در یکی از پست‌های اخیر خود در شبکه اجتماعی Weibo از تنظیمات دوربین وان پلاس 13 پرده برداشته است. او می‌گوید که این گوشی دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد بود. برای آگاهی از جزئیات مربوط به هر سنسور، در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین وان پلاس 13

بر اساس گفته‌های افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، تنظیمات دوربین پشتی OnePlus 13 از یک دوربین اصلی (لنز سونی LYT-808)، یک دوربین فوق عریض (لنز سونی IMX882 ) و یک دوربین دیگر با لنز سونی IMX882 برای زوم پریسکوپ تشکیل خواهد شد. هر کدام از این سنسورها وضوح 50 مگاپیکسلی را ارائه خواهند داد و مانند پرچمدار فعلی این شرکت یعنی OnePlus 12، از تنظیمات بهینه‌ شده دوربین‌های Hasselblad برخوردار خواهند بود.

وان پلاس 13

محض یادآوری، تنظیمات دوربین پشتی وان پلاس 12 نیز از سه سنسور تشکیل شده است؛ لنز سونی LYT-808 برای دوربین اصلی، لنز سونی IMX851 برای دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و لنز OmniVision OV64B برای دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال 3 برابر.

گفته می‌شود که OnePlus 13 دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی LTPO OLED با لبه‌های خمیده، وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. علاوه بر این، قلب تپنده این گوشی بدون شک چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 4 شرکت کوالکام خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که برترین نسخه وان پلاس 13 دارای 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 باشد. همچنین ممکن است که منبع تغذیه، یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی باشد. با این حال، گفته می‌شود که این دستگاه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سیستم دوربین وان پلاس 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر