coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نمایش لایک‌ها در شبکه اجتماعی X خصوصی می‌شود

شبکه اجتماعی X ، که پیشتر به نام توییتر شناخته می‌شد، اعلام کرده که از این پس لایک‌های کاربران به صورت خصوصی خواهند بود. این تصمیم در پی مشکلاتی که کاربران به دلیل نمایش عمومی لایک‌هایشان با آن مواجه می‌شدند، گرفته شده است.طبق اعلام حساب رسمی مهندسی ایکس، کاربران همچنان می‌توانند پست‌هایی که لایک کرده‌اند را ببینند، اما دیگران قادر به دیدن لایک‌های آن‌ها نخواهند بود. نویسندگان پست‌ها همچنان شمارش لایک‌ها را خواهند دید و می‌توانند بفهمند چه کسانی پست‌هایشان را لایک کرده‌اند، اما لیست دقیقی از لایک‌های پست‌های دیگران ارائه نخواهد شد.


بیشتر بخوانید:


نمایش خصوصی لایک‌ها در شبکه اجتماعی X

ایلان ماسک، مالک و رئیس اجرایی ایکس، در پستی جداگانه اظهار داشت که “مهم است به کاربران اجازه دهیم بدون ترس از حمله دیگران، پست‌ها را لایک کنند.”

این تغییر با اعتراض برخی از افرادی که در ایکس محتوا تولید می‌کنند یا اشتراک پرمیوم دارند، از این تغییر ناراضی هستند. دلیل نارضایتی آن‌ها این است که با خصوصی شدن لایک‌ها، امکان ردیابی و مشاهده تعاملات (مانند تعداد و نوع لایک‌ها) برای پست‌هایشان کاهش می‌یابد. همچنین، این تصمیم ممکن است منجر به افزایش خرید لایک‌های تقلبی شود، زیرا نظارت عمومی بر لایک‌ها کمتر خواهد شد.

از سوی دیگر، خصوصی شدن لایک‌ها ممکن است باعث شود کاربران با خیالی آسوده‌تر پست‌ها را لایک کنند. زیرا دیگر نگران این نخواهند بود که دیگران بفهمند چه پست‌هایی را لایک کرده‌اند و به همین دلیل مورد آزار و اذیت قرار بگیرند.

این تصمیم ایکس در پی رسوایی برخی سیاستمداران و افراد مشهور گرفته شد که با لایک کردن برخی پست‌ها اتفاق افتاد

این ویژگی تا قبل از این تنها برای کاربران اشتراکی فعال بود اما حالا با در دسترس قرار گرفتن این ویژگی به صورت عمومی، اشتیاق برای خرید اشتراک را از بین خواهد برد. درآمد شرکت در سال ۲۰۲۳ با کاهش چشمگیری مواجه شد و تلاش کرد با معرفی یک سطح پرداختی این کاهش را جبران کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر