coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ریلمی GT 6 فاش شد؛ ظرفیت باتری و سرعت شارژدهی

شرکت ریلمی از برخی مشخصات ریلمی GT 6 مانند ظرفیت باتری و سرعت شارژدهی پیش از عرضه رسمی پرده برداشته است. این گوشی به زودی و در تاریخ 20 ژوئن معرفی خواهد شد.

روز گذشته شرکت ریلمی در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که گوشی ریلمی GT 6 در تاریخ 20 ژوئن با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام به بازار عرضه خواهد شد. اکنون این برند، جزئیات دیگری را درباره مشخصات این گوشی مورد انتظار فاش کرده است که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی GT 6

طبق اظهارات شرکت ریلمی، گوشی Realme GT 6 دارای یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی خواهد بود. ریلمی می‌گوید که این باتری دو سلولی 5500 میلی آمپر ساعتی به کمک آداپتور برق 120 واتی SuperVOOC در 10 دقیقه 50 درصد و در 28 دقیقه 100 درصد شارژ می‌شود.

مشخصات ریلمی GT 6
Realme GT 6

علاوه بر این، این برند ادعا کرد که باتری ریلمی جی تی 6 در صورت فول شارژ بودن تا 46 ساعت مکالمه و 8 ساعت گیم پلی پابجی را ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، این باتری، پس از 1600 چرخه شارژ کامل، بیش از 80 درصد ظرفیت خود را حفظ کرده و با یک بار شارژ در روز، تا چهار سال با ظرفیت بالا آماده به کار خواهد بود.

همچنین ریلمی گفته است که GT 6 از نرخ فریم 120 FPS در طول بازی پشتیبانی خواهد کرد، اما هنوز لیست بازی‌هایی که با این نرخ فریم کار می‌کنند به اشتراک گذاشته نشده است.

پیش‌بینی می‌شود که فردا، ریلمی، جزئیات مربوط به تنظیمات دوربین ریلمی GT 6 را با کاربران به اشتراک بگذارد. البته به لطف افشاگری‌ها، چندان هم از مشخصات این بخش ناآگاه نیستیم و می‌دانیم که در پنل پشت این گوشی سه دوربین اصلی، فوق عریض و تله فوتو وجود خواهد داشت. گفته می‌شود که لنز به کار رفته در دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ریلمی GT 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر