coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

استفاده از گوشی موبایل در توالت ممنوع ؛ یک بیماری عذاب‌آور در کمین است

نظریات علمی مختلف در جهان اثبات کرده‌اند که استفاده از گوشی موبایل در توالت می‌تواند به بروز سریع و عجیب یک بیماری عذاب‌آور کمک کند. اگر شما نیز عادت به این کار دارید، پیشنهاد می‌کنیم که ادامه مطلب را از دست ندهید.

گسترش تکنولوژی و ابزارهای مختلف در روزگار امروزی منجر می‌شود که تقریباً هیچ کسی نتواند تلفن همراه خود را کنار بگذارد؛ بهتر بگوییم، در دنیای امروزی بهره‌گیری از این دستگاه الکترونیکی برای سنین 15 سال به بالا واجب به نظر می‌رسد. این را درنظر بگیرید که روبه‌روز بر امکانات و ویژگی‌های کاربردی موبایل افزوده شده و یک کار پیچیده را آسان می‌کنند.

اما قسمت بد ماجرا اینجاست که گوشی موبایل می‌تواند برای شما بسیار خطرناک هم باشد. علی‌رغم تمامی خطرهایی که تاکنون درمورد گوشی همراه گفته شده، یک مورد دیگر هم وجود دارد که بهتر است از آن اطلاع داشته باشید. نظریات علمی ثابت کرده‌اند که استفاده از گوشی موبایل در توالت می‌تواند به شدت منجربه به مشکلات روده شده و سلامتی افراد را به خطر اندازد.

بیشتر بخوانید: روابط نزدیک با دوستان و خانواده خطر ابتلا به بیماری‌ قلبی را تا 30 درصد کاهش می‌دهد

استفاده از گوشی موبایل در توالت برای سلامتی خطرناک است

طبق آمار از کل جمعیت کشور فرانسه فقط 1 درصد از جمعیت بالای 15 سال آنان از گوشی موبایل استفاده نمی‌کنند. این خود می‌تواند به اهمیت بهره بردن از این وسیله ارتباطی اهتمام ورزد. اگرچه موارد استفاده از تلفن همراه بسیار زیاد است، اما قطع به یقین می‌توان گفت که اصلی‌ترین استفاده از گوشی موبایل در دنیای امروزی به شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد که آن هم بیشتر در سنین نوجوانی و جوانی است.

غیراز گوشی‌های هوشمند، فیچرفون‌ها (گوشی‌های ساده دکمه‌دار) هم هستند که بیشتر توسط سنین بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمناً از زمانی که هوش مصنوعی گسترش یافته و به گوشی‌های هوشمند داخل شده است، استفاده از موبایل افزایش چشمگیری داشته و موارد بهره‌گیری از این دستگاه باتوجه به ویژگی‌ها و امکانات هوش مصنوعی نیز بیشتر شده است.

استفاده از گوشی موبایل در توالت برای سلامتی خطرناک است

حاال می‌رسیم به مبحث اصلی این نوشته؛ ایده کار با گوشی موبایل در توالت اصلاً به صلاح هیجکس نیست. دانشمندان به نتیجه رسیده‌اند که استفاده از گوشی در توالت می‌تواند مشکلات روده را ایجاد کند و این برای سلامتی افراد بسیار خطرناک است.

بسیاری از افرادی که گوشی موبایل خود را به سرویس بهداشتی می‌برند، معمولاً مدت زمان بیشتری را نسبت به افراد دیگر در توالت سپری می‌کنند. پس این می‌تواند به تشکیل هموروئید کمک شایانی کند. این مشکل در مقعد با حساس گرما و تورم بوجود می‌آید و هربار اجابت مزاج این مشکل را تشدید می‌کند.

همچنین براساس مطالعات جدید، استفاده از گوشی موبایل در توالت منجربه به انتقال باکتری بر روی دستان می‌شود و همین مورد به تجمع میکروب بر روی گوشی موبایل کمک می‌کند. در نتیجه میکروب‌ها به راحتی به بدن ما انتقال یافته و سلامتی‌مان را به خطر می‌اندازد. پس برای جلوگیری از این موارد بهتر است از بردن گوشی موبایل به توالت پرهیز کرده و یا اگر عادت به این کار دارید و نمی‌توانید رهایش کنید؛ دستانتان را به دفعات شسته و گوشی را با پاک‌کننده‌های مجاز پاک کنید.

بیشتر بخوانید:

آیا شما نیز عادت دارید گوشی موبایلتان را به توالت ببرید؟ اگر این مطلب برای شما نفید بود، لطفاً نظر خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر