coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ برای اولین بار از تراشه پرچمدار مدیاتک در گلکسی تب S10+ استفاده خواهد کرد

سامسونگ همیشه از چیپست‌های Exynos خود یا چیپست‌های Snapdragon شرکت Qualcomm در تبلت‌های پیشرفته‌اش استفاده کرده است. اما به نظر می‌رسد که سال آینده با عرضه‌ی تبلت گلکسی تب S10+ ، سامسونگ به استفاده از چیپست‌های دایمنسیتی مدیاتک روی خواهد آورد.نسخه‌ی آمریکایی گلکسی تب S10+ برای اولین بار در سایت Geekbench ظاهر شده و شماره مدل آن SM-X828U (نسخه قفل شده توسط اپراتور) است.

طبق اطلاعات موجود در Geekbench، این تبلت پیشرفته از مادربرد gts10p استفاده می‌کند که به پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 9300+ مرتبط است. این تبلت همچنین دارای ۱۲ گیگابایت رم بوده و از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات تراشه گلکسی تب S10+

پردازنده دایمنسیتی 9300+ جدیدترین چیپست پرچمدار مدیاتک است که چند ماه پیش معرفی شده است. این چیپست بر روی فرآیند ساخت ۴ نانومتری TSMC (N4P) ساخته شده و شامل هشت هسته با عملکرد بالا است: ۱ هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳.۲۵ گیگاهرتز، ۳ هسته Cortex-X4 با فرکانس ۲.۸۵ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A720 با فرکانس ۲ گیگاهرتز.

سامسونگ برای اولین بار از تراشه پرچمدار مدیاتک در گلکسی تب S10+ استفاده خواهد کرد

 

این چیپست از GPU فوق‌العاده قدرتمند Immortalis-G720 MC12 بهره می‌برد و لحاظ عملکرد CPU و GPU با Snapdragon 8 Gen 3 برابر است. این چیپست همچنین دارای یک NPU قدرتمند و یک مودم 5G (قابل استفاده با شبکه‌های mmWave و sub-6GHz) است.

اگر این لیست دقیق باشد، این اولین بار است که سامسونگ از پردازنده مدیاتک در تبلت پرچمدار خود (یا هر دستگاه موبایل دیگری) استفاده می‌کند. سری گلکسی تب S10 شامل گلکسی تب S10، گلکسی تب S10+ و گلکسی تب S10 Ultra می‌شود و احتمالاً اوایل سال آینده به همراه سری گلکسی S25 رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر