coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی تاشو آنر Magic V Flip با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

کمپانی آنر امروز از گوشی تاشو آنر Magic V Flip در چین رونمایی کرد. این گوشی از مشخصات برجسته‌ای مانند نمایشگر خارجی 120 هرتزی و تراشه کوالکام برخوردار است.

اولین گوشی تاشو آنر با نام Honor Magic V Flip امروز در چین عرضه شده است. این گوشی تاشو درست مانند رقبای خود یعنی گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ، اوپو فایند N3 فلیپ و ویوو ایکس فلیپ دارای یک صفحه نمایش ثانویه بزرگ است که گفته می‌شود بزرگ‌ترین نمایشگر به کار رفته در صنعت گوشی‌های تاشو با تجربه منحصر‌به‌فرد صفحه‌نمایش دوتایی است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی تاشو آنر Magic V Flip

گوشی آنر Magic V Flip دارای یک صفحه نمایش خارجی بزرگ 4 اینچی در پنل پشتی است. این صفحه نمایش با فناوری LTPO، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 2500 نیتی را ارائه می‌دهد. این نمایشگر خارجی به طور هوشمند تجربه دو صفحه نمایش به صورت هم‌زمان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در مقایسه با سایر تلفن‌های تاشو یک مزیت محسوب می‌شود.

این قابلیت حتی با وجود حلقه‌های دوربین دوگانه به خوبی کار می‌کند چرا که از ناحیه زیر دوربین‌ها برای نمایش اعلان‌ها و ساعت استفاده شده است. از دیگر بخش‌های باقیمانده می‌توان برای اجرای برنامه‌های رایج مانند نقشه، شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های سفارش و تحویل غذا استفاده کرد. شما حتی می‌توانید از صفحه نمایش خارجی برای تماشای فیلم و کلیپ استفاده کنید.

آنر می‌گوید که برای قسمت تاشو این گوشی از لولای اختصاصی برند خود بهره گرفته که فوق‌العاده بادوام، محکم و قابل اعتماد است و همچنین گواهینامه SGS پنج ستاره را دریافت کرده است. این گوشی تاشو نمای باریکی دارد و در حالت باز شده تنها 7.15 میلی‌متر و در حالت تا شده تنها 14.89 میلی‌متر ضخامت دارد. یک اسکنر اثر انگشت جانبی نیز در دکمه پاور تعبیه شده است.

گوشی تاشو آنر Magic V Flip

صفحه نمایش داخلی یک پنل 6.8 اینچی با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز (برای تصاویر صاف و روان) و حداکثر روشنایی 3000 نیت (برای دید راحت در فضای باز) است. این صفحه نمایش به فناوری محافظت از چشم و همچنین کمک‌کننده به خواب مجهز شده و از این رو کار با آن در فضای تاریک و قبل از استراحت مشکلی ایجاد نمی‌کند. دو بلندگوی استریو نیز برای پخش صدای با کیفیت در بدنه دستگاه کار شده است.

گوشی تاشو آنر Magic V Flip

تنظیمات دوربین دوگانه Honor Magic V Flip شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونی IMX906) با لرزش‌گیر OIS و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی نیز در پنل جلو تعبیه شده است. سیستم دوربین این گوشی از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند تاری طبیعی پس‌زمینه، سلفی شناور، پیش‌نمایش صفحه نمایش دوگانه و تایم لپس با کیفیت 4K پشتیبانی می‌کند.

گوشی تاشو آنر Magic V Flip

تراشه به کار رفته در آنر Magic V فلیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام است که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. علاوه بر این، یک تراشه ارتقا دهنده به نام RF C1+ از Honor وجود دارد. این گوشی تاشو انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی می‌گیرد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سیستم خنک‌کننده مایع فوق نازک برای دفع گرما و رابط کاربری MagicOS 8 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اشاره کرد.

قیمت آنر Magic V Flip

گوشی تاشو آنر Magic V Flip در سه رنگ‌ سفید، صورتی و مشکی به بازار عرضه می‌شود. نحوه قیمت‌گذاری این گوشی تاشو در بازار چین به شرح زیر خواهد بود:

گوشی تاشو آنر Magic V Flip
رنگبندی آنر Magic V Flip
  • نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 4999 یوان (معادل 689 دلار)
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 5499 یوان (معادل 758 دلار)
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی با قیمت 5999 یوان (827 دلار)

همچنین یک نسخه با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی به تعداد محدود وجود دارد که توسط جیمی چو طراحی شده و قیمت آن برابر 6999 یوان (معادل 965 دلار) است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو آنر Magic V Flip چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر