coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آنر Magic V3 به زودی عرضه می‌شود و رکوردهای آنر مجیک V2 را می‌شکند

آنر Magic V3 به زودی در چین عرضه خواهد شد. در حال حاضر، رکورد باریک‌ترین تاشو جهان با Magic V2 در دستان آنر است، اما ظاهرا این شرکت قصد دارد که با گوشی جدید رکورد خود را بشکند.

کمچانی Honor به تازگی از اولین گوشی تاشو افقی خود با نام  Honor Magic V Flip در کشور چین رونمایی کرده است. حال، ژائو مینگ، مدیرعامل آنر، در صحبت‌های اخیر خود ضمن اشاره به تاشوهای موجود این شرکت یعنی Magic V Flip و Honor Magic V2، درباره زمان عرضه گوشی تاشو آنر Magic V3 اظهار نظر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان عرضه آنر Magic V3

در جلسه‌ای که پس از معرفی گوشی تاشو آنر Magic V Flip برگزار شد، ژائو مینگ ادعا کرده که Honor Magic V3 تحت یک برنامه فشرده در حال توسعه است و بدون شک یک گوشی تاشو پیشرفته و پیشرو خواهد بود.

او بر تعهد آنر به نوآوری و خلاقیت تاکید داشته و گفته است که حتی با گذشت 11 ماه و 20 روز از زمان عرضه Magic V2 با ضخامت 9.9 میلی‌متر، این گوشی همچنان باریک‌ترین تاشو موجود در بازار موبایل باقی مانده است. حالا او از شکستن رکوردها توسط خود آنر صحبت می‌کند و این رکوردشکنی را یک ارزش برای کمپانی آنر می‌داند.

آنر Magic V3

محض یادآوری، آنر Magic V2 در جولای 2023 به عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو جهان معرفی شده است. ضخامت این گوشی در حالت باز شده تنها 4.7 میلی‌متر و در حالت تا شده تنها 9.9 میلی‌متر است. این یعنی آنر مجیک V2 حتی نسبت به گوشی‌های معمولی با صفحه نمایش صاف نازک‌تر است و این مسئله نقطه عطف بزرگی در طراحی گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود.

متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد مشخصات آنر Magic V3 در دست نیست. با این حال، گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که این گوشی دارای چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام (Snapdragon 8 Gen 3) خواهد بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که ظرفیت باتری آن ممکن است از 5000 میلی‌آمپر ساعت فراتر رود و یک اسکنر اثر انگشت نیز در لبه کناری وجود خواهد داشت.

در حال حاضر، ویوو ایکس فولد 3 پرو با داشتن یک سلول 5700 میلی آمپر ساعتی، بزرگ‌ترین باتری دیده شده در یک گوشی تاشو را دارد. علیرغم بزرگ بودن باتری، نمای باریک این گوشی (5.2 میلی‌متر در حالت باز شده و 11.2 میلی‌متر در حالت تاشده) جلوه زیبایی را به وجود آورده است. در هر صورت، در ماه جولای منتظر عرضه گوشی تاشو آنر مجیک V3 در کشور چین باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره زمان عرضه گوشی تاشو آنر Magic V3 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر