coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اولین تبلت اینفینیکس با نام Infinix XPAD به زودی معرفی خواهد شد

اولین تبلت اینفینیکس به زودی روانه بازار خواهد شد. این تبلت Infinix XPAD نامیده می‌شود و طبق معمول با قیمت معقول و مقرون‌به‌صرفه‌ای در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

اینفینیکس در مدت کوتاهی توانسته با محصولات مقرون‌به‌صرفه و در عین حال عملکردی خود در دنیای فناوری، توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. این شرکت به عنوان بخشی از استراتژی خود برای گسترش دامنه محصولات، توسعه اولین تبلت را آغاز کرده است. اولین تبلت Infinix با نام Infinix XPAD در پایگاه داده و اطلاعات مشاهده شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تبلت اینفینیکس با نام اینفینیکس XPAD در راه است

همان‌طور که گفته شد اینفینیکس با دستگاه‌های اقتصادی و با کارایی بالا خود در بازار گوشی‌های هوشمند به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. حال، این شرکت قصد دارد که این موفقیت را در بازار تبلت‌ها نیز در پیش بگیرد. در همین راستا، این شرکت در حال آماده‌ شدن برای معرفی تبلتی با نام Infinix XPAD است. شماره مدل این تبلت برابر با X1101B خواهد بود اما متاسفانه درباره جزئیات و مشخصات آن اطلاعات چندانی در دست نیست.

اولین تبلت اینفینیکس

با این حال، مسلما این تبلت دارای مشخصات میان‌رده‌ای خواهد بود و ویژگی‌هایی که در پرچمداران دیده می‌شود، در آن وجود نخواهد داشت. علت آن هم این است که استراتژی فعلی Infinix تمرکز بر ارائه عملکرد بالا با قیمت مقرون‌به‌صرفه است. همچنین گفته می‌شود که این تبلت از سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. پشتیبانی از سیم‌کارت به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شبکه وای‌فای و از طریق شبکه همراه به اینترنت دسترسی داشته باشند. این مسئله می‌تواند به طور قابل توجهی قابلیت‌ها و دامنه استفاده از تبلت را افزایش دهد.

به طور کلی، ورود اینفینیکس به بازار تبلت‌ها نشان می‌دهد که فعالیت این برند به گوشی‌های هوشمند محدود نخواهد شد، بلکه حضور طوفانی آن در بخش تلفن همراه تنها آغازی برای توسعه محصولات و تکنولوژی‌های مختلف بوده است. استراتژی اینفینیکس برای قیمت‌گذاری این تبلت و همچنین بازار هدف آن هنوز مشخص نیست. در روزهای آینده با اعلامیه‌های رسمی این شرکت، اطلاعات دقیق‌تری از مشخصات فنی و قیمت تبلت اینفینیکس XPAD منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اولین تبلت اینفینیکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر