coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس Ace 3 پرو با باتری 6100 میلی آمپر ساعتی یکه‌تاز بازار می‌شود

وان پلاس Ace 3 پرو از آنچه که فکر می‌کنید هم بهتر است. این گوشی با داشتن باتری عظیم 6100 میلی آمپر ساعتی و سرعت شارژ 100 واتی، تمام رقبا را در جیب خود می‌گذارد.

انتظار می‌رود که کمپانی وان پلاس از گوشی پرچمدار وان پلاس Ace 3 Pro خود در ماه جولای در کشور چین رونمایی کند. این برند پس از معرفی گوشی‌های وان پلاس Ace 3 و وان پلاس Ace 3V در اوایل سال جاری، حالا در حال توسعه سومین گوشی تحت عنوان ایس 3 است. از آنجایی که با یک مدل پرو و برتر سروکار داریم، شاهد به کارگیری پیشرفته‌ترین ویژگی‌ها در این مدل خواهیم بود. پستی که امروز توسط منبع اطلاعاتی معتبری به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، این مسئله را تایید می‌کند. این افشاگر در پست خود از ظرفیت باتری و قابلیت‌ شارژ بی‌همتای این گوشی پرده برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس Ace 3 پرو

طبق گفته‌های Digital Chat Station، وان پلاس ایس 3 پرو اولین گوشی هوشمند با باتری فوق‌العاده بزرگ 6100 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. فناوری این باتری توسط Ningde Times یا همان CATL (Contemporary Amperex Technology Co. Limited) توسعه یافته که یکی از برترین و برجسته‌ترین سازندگان باتری در صنعت موبایل است.

پیش از این شایعه شده بود که وان پلاس Ace 3 Pro دارای یک باتری دو سلولی خواهد بود که ظرفیت هر سلول برابر با 2970 میلی‌آمپر ساعت و در نتیجه ظرفیت ترکیبی برابر با 5940 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. بنابراین، ظرفیت تمام این باتری در زمان عرضه، معادل 6100 میلی آمپر ساعت معرفی خواهد شد.

وان پلاس Ace 3 پرو
OnePlus Ace 3 Pro

از ظرفیت باتری که بگذریم به قابلیت شارژدهی می‌رسیم که باز هم OnePlus Ace 3 Pro با کد داخلی Dayu با داشتن شارژ سریع 100 واتی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این ترکیب قدرتمند از ظرفیت باتری و سرعت شارژ، وان پلاس ایس 3 پرو را به یک گوشی متمایز و خاص تبدیل می‌کند که تا مدت‌ها برای آن رقیبی وجود نخواهد داشت. دستگاه‌های رقیب یا باتری‌های بزرگ‌تر با سرعت شارژ کندتر دارند یا سرعت شارژ سریع‌تر با باتری‌های کوچک‌تر؛ بنابراین، در حال حاضر و حتی تا مدت‌ها پس از معرفی این گوشی، هیچ دستگاهی حریف پرچمدار وان پلاس نخواهد شد.

از دیگر مشخصات وان پلاس Ace 3 Pro که تاکنون فاش شده می‌توان به صفحه نمایش خمیده 6.78 اینچی OLED LTPO با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین پشتی سه‌گانه (دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی)، چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی اشاره کرد. گفته می‌شود که در طراحی وان پلاس ایس 3 پرو از فریم وسط فلزی بهره گرفته شده و پنل پشتی در سه گزینه شیشه‌ای، چرمی و سرامیکی ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ظرفیت باتری وان پلاس Ace 3 پرو و سرعت شارژ آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر