coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات طراحی و زمان عرضه آیکو 13 مشخص شد

آیکو گوشی‌های هوشمندش یعنی آیکو 12 و 12 پرو را نوامبر سال گذشته در چین رونمایی کرد. مدل استاندار آن نیز ماه دسامبر به بازارهای جهانی راه یافت. پس از آن گوشی هوشمند بعدی یعنی آیکو 13 در گزارش‌های مختلف دیده شد.آنچه تاکنون درباره‌ی iQOO 13 می‌دانیم این است که این دستگاه پیشرفته‌تر از نسل‌های قبلی خود است؛ اما اکنون مشاور معتبر اسمارت پیکاچو اطلاعات جدیدی منتشر کرده که ما را با جزئیات بیشتری از این دستگاه آشنا می‌کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات پرچمدار گیمینگ آیکو 13

همانطور که گفته شد نسل قبلی یعنی آیکو 12 7 نوامبر 2024 عرضه شد. Tipster اکنون اعلام کرد که قرار است تا اوایل نوامبر آیکو 13 هم معرفی شود. با توجه به تراشه‌هایی که در این دستگاه به کار گرفته شده انتظار می‌رود این گوشی یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2024 باشد که این بار آیکو آن را تولید کرده است.

گوشی جدید آیکو 13 از دو تراشه استفاده می‌کند که یکی از آنها اسنپدراگون قدرتمند 8 نسل 4 ست. تراشه بعدی قاعدتا باید یک تراشه گرفایکی باشد تا تجربه بهتری هنگام بازی به کاربران ارائه کند.

از خصیه‌های مهمی که آیکو 12 داشت دوربین تله فوتو پریسکوپی بود که آن را دیگر پرچمداران متمایز می‌کرد و خبر خوب اینکه، آیکو 13 نیز آن را به ارث برده و ادامه دهنده مسیر پرچمداران آیکو خواهد بود.

جزئیات طراحی و زمان عرضه آیکو 13 مشخص شد

اطلاعات جدید هم وجود این دوربین را در سری آیکو 13 تایید کرده؛ اما در ادامه اعلام کرد که گوشی هوشمند جدید از عکاسی ماکرو و زوم هیبریدی 100 برابری هم پشتیبانی خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که دوربین با کیفیت این دستگاه بدون «عدسی‌های موقت» است.

موضوع دیگری که در گزارش جدید عنوان شده طراحی گوشی جدید آیکو  است. این دستگاه یک ماژول دوربین مستطیلی داشته که در گوشه سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته است. بنابراین در بخش طراحی تغییر به خصوصی احساس نمی‌شود.

این افشاگر در انتهای گزارش خود به محصول جدیدی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 iQOO اشاره کرد که به طور آزمایشی iQOO Neo 9 Pro+ نامیده می‌شود. افشاکننده ادعا کرد که این گوشی هوشمند ماه آینده (ژوئیه) معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره جزئیات طراحی و زمان عرضه آیکو 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر