coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بسته های ویژه قربان تا غدیر همراه اول [+ جزئیات بسته رومینگ عرفه تا اربعین ]

همراه اول به مناسبت ایام پیش رو بسته های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.این اپراتور جزئیات بسته رومینگ عرفه تا اربعین خود را برای استفاده در کشور عراق اعلام کرده است.

همراه اول جزئیات بسته رومینگ عرفه تا اربعین خود را همزمان با روز عرفه نهمین روز از ماه ذیحجه اعلام کرده است.این اپراتور سه بسته رومینگ مختلف را برای مسافر هایی که قصد سفر به کشور عراق دارند،در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:بسته های ویژه عید قربان ایرانسل

دو بسته اول به شکل ترکیبی و با جزییات «2 گیگابایت اینترنت، 20 دقیقه مکالمه و 20 پیامک» و «اینترنت نامحدود و 15 دقیقه مکالمه» ارائه شده که 7 روز اعتبار دارند.قیمت بسته 2 گیگابیتی اینترنت،590 هزار تومان و قیمت بسته اینترنت نامحدود 490 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

و اما بسته سوم رومینگ عرفه تا اربعین که شامل یک گیگابایت اینترنت می‌شود و با قیمت 290 هزار تومان قابل خریداری است.این بسته هم 7 روز اعتبار دارد.همراه اول خرید این بسته ها را به تمام مسافرانی که قصد سفر به کشور عراق را در این ایام دارند توصیه کرده تا کاربران برای برقراری ارتباط هزینه زیادی صرف نکنند.

به هر حال شما می‌توانید بسته رومینگ عرفه تا اربعین را با شماره گیری کد دستوری #40*10* و یا با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول Shop.mci.ir یا اپلیکیشن همراه من خریداری نمایید.

البته به همراه داشتن سیم کارت های همراه اول در سفرهای خارجی مزایای دیگری از جمله دسترسی به سایت های داخلی نظیر سایت بانک ها و امکان انجام عملیات بانکی، عدم نیاز به خرید ارزی سیمکارت و بسته ارتباطی، امکان خرید شارژ و پرداخت قبوض به صورت رایگان، تعرفه رقابتی با اغلب اپراتورهای خارجی (عراقی) را به همراه دارد.

بیشتربخوانید:

نظر شما درخصوص جزئیات بسته رومینگ عرفه تا اربعین همراه اول چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر