coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

توسعه‌دهنده تیک‌تاک بی‌سرو‌صدا رقیب اینستاگرام را راه‌اندازی کرد

به نظر می‌رسد تیک تاک قصد دارد تمام قابلیت‌های رقیبان خود را در پلتفرمش ایجاد کند. ByteDance شرکت پشتیبان تیک تاک اخیراً یک برنامه اجتماعی دیگر را به نام برنامه Whee راه‌اندازی کرده که بسیار شبیه به اینستاگرام است.برنامه جدید Whee را یکی از کاربران به نام Artem Russakovskii کشف کرد. در حال این برنامه در اختیار کاربران اندرویدی در کشورهای منتخب قرار گرفته است. در میان این کشورهای منتخب خبری از ایالات متحده که یکی از کشورهای پرکاربر این پلتفرم است دیده نمی‌شود.


بیشتر بخوانید:


برنامه Whee تیک‌تاک

بر اساس اعلام توسعه دهندگان، Whee یک برنامه اجتماعی جدید است که برای برقراری ارتباط شما با دوستان نزدیکتان طراحی شده است. این برنامه بسیار شبیه به اینستاگرام است و شما در آن می‌توانید عکس‌های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

برنامه Whee تیک‌تاک

ساخت این برنامه توسط تیک تاک کمی عجیب به نظر می‌رسد و از آنجایی که برنامه‌ای مشابه با آن وجود دارد، هنوز دلیل ساخت این برنامه مشخص نیست. اما هرچه که هست قطعا رویکرد شخصی‌سازی شده‌تری را ارائه خواهد داد و شما فقط می‌توانید با دوستانتان ارتباط برقرار کنید.

از آنجایی که به نظر می‌رسد این یک اقدام برنامه‌ریزی شده باشد، باید دید آیا ByteDance سرانجام برنامه Whee را در سرتاسر جهان عرضه می‌کند یا فقط آن را ارائه داده تا شرایط بازار را بسنجد.

بیشتر بخوانید:

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر