coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اچ ام دی Skyline در Geekbench با اسنپدراگون 7s نسل 2 ظاهر شد

زیربرند نوکیا بر روش گوشی جدیدی به نام اچ ام دی Skyline کار می‌کند که به طرز عجیبی شبیه به تلفن لومیا است. Geekbench تایید کرد که این دستگاه از اسنپدراگون 7s نسل 2 قدرت می‌گیرد.مادربورد این گوشی با کد “Tomcat” ثبت شده که نام رمز Skyline محسوب می‌شود (هنوز مشخص نیست که آیا Skyline نام نهایی این محصول خواهد بود یا خیر).گوشی HMD Skyline به تازگی در گیک‌بنچ ظاهر شده که نشان می‌دهد این گوشی اندروید 14 را با 8 گیگابایت رم اجرا می‌کند.

اطلاعاتی که قبلا فاش شده به ما می‌گویند که نسخه 8/256 گیگابایت آن 460 یورو و نسخه Business Edition آن 520 یورو قیمت‌گذاری شده است.


بیشتر بخوانید:

مشخصات اچ ام دی Skyline

اچ ام دی Skyline دارای صفحه نمایش OLED 120 هرتزی با وضوح +FHD و دوربین پشتی سه گانه (108+8+2MP) و یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. Skyline یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی دارد و تاکنون رتبه IP67 بدست آورده است.

مشخصات اچ ام دی Skyline

البته مدل‌های دیگری نیز بزودی وارد بازار خواهند شد. بطور مثال اچ ام دی Nighthawk با قیمت 300 یورو یک گوشی ارزان قیمت محسوب شده که آن هم دوربین 108 مگاپیکسلی دارد اما از تراشه ضعیف‌تری یعنی اسنپدراگون 4 نسل 2 قدرت می‌گیرد.

محصول دیگری که این شرکت بزودی عرضه خواهد کرد HMD Atlas نام دارد؛ این دستگاه نیز امکانات شاخصی ارائه نمی‌کند و قاعدتا با SD 4 نسل 2 و دوربین 48 مگاپیکسلی یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ای خواهد بود که HMD آن را توسعه می‌دهد

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اچ ام دی Skyline چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر